Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietellä minuun kyllästynyt mies?

Vierailija
18.06.2015 |

Kertokaa hyviä vinkkejä. Ei innostu ei. Olen vajonnut jo kiukuttelun kautta piruiluun. Ärsyttävää. Aina sitä väsyttää. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

Vierailija
2/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huomioi. Jos siitä kiinnostuu, hyvä ja jos ei nii unoha hänet.

Vierailija
4/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mua ottaa päähän tuollaiset ap:n kaltaiset ihmiset, olivat sitten miehiä tai naisia. Mikä siinä on niin kovin vaikeaa tajuta ettei kiinnosta, kun ei kiinnosta?!

Vierailija
5/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä neuvoksi?

Vierailija
6/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä väsyttää? Onko niiin kyllästynyt, että siksi "väsyttää"?

Vierailija
7/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu ei toimi mieheen, paitsi jos mies on armottoman rakastunut. Kyllästynyttä miestä se ärsyttää.

Älä ole ilmeinen, mutta anna ymmärtää, että sulla on muitakin kiinnostuneita miehiä. Esim. äitis soittaa kun oot miehen kanssa, älä vastaa ja näytä kiinnijääneeltä kuin se olisi joku jonka kanssa et voi kiherrellä kuin salaa. Tai laita facebookiin kuva, jossa olet komean miehen lähellä iloisena, tai jossa olet kauniina kavereiden kanssa lähdössä ulos. Ei kännikuvia. Ei missään nimessä kiukuttelua "Mulla olis kyllä muutenkin vientiä, miks sä et voi olla mun kaa, moni muu kyl haluis mua!" Jos tää ei toimi, sitä ei vaan kiinnosta. Voisin kehottaa luovuttamaan jo nyt, mutta jos haluat vielä yrittää, koeta tota.

Vierailija
8/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla kyllästynyt, yhteisiä vuosia takana 18..

Vierailija
9/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa jotain uutta. Tarjoa vaikka anaalia.

Vierailija
10/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, sekin on kokeiltu, tykkäsin kyllä, mutta ei enää viitsi, ettei tule kakka pöksyyn mummona.

Vierailija
11/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi saada mies taas tykkäämään sinusta? Mulle tuo olisi ainakin syy pistää poikki kokonaan ja lähteä muille kalastusvesille onnea kokeilemaan. Vai pelkäätkö ettet enää saa ketään? Jos sitä pelkäät, niin kannattaisiko tehdä itselleen jotakin piristävää, käydä hyvällä kampaajalla, ostaa uusia kivoja vaatteita ja alkaa harrastama jotakin mukavaa? Nykyinen tyylisi ei selvästikään enää pure ja olet tylsä ja ennalta arvattavissa oleva nainen. Olemme olleet mieheni kanssa lähes 20 vuotta ja välillä ihan ihmetyttää miten lääpällään mieheni minuun vielä on. Syyksi hän sanoi kerran kysyessäni, että olen kuin hyvä työntekijä, joka kouluttaa itseään tämän päivän ajatuksiin sopivaksi ja ei ole jäänyt jumiin vanhoihin. Hän kuulema löytää minusta vieläkin uusia puolia ja kun olen seksistäkin innostuneempi nyt nelikymppisenä kuin parikymppisenä, niin hän ei ole edes ajatellut muita naisia. En roiku miehessäni, vaan voin mainiosti lähteä lasten kanssa vaikka mökille ilman miestä tai ystävän kanssa jonnekin. En ole liian itsestäänselvyys. Mitä kaikkea olet siis ap kokeillut?

Vierailija
12/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten itsestäänselvyys, kuin että annan hänen kaikki meuhkaamisensa anteeksi. Olen sovittelija. Nyt kun tätä on pyöritellyt mielessään niin olen siis kynnysmatto, jota voi kohdella ihan miten vain, aina saa anteeksi. Arki meillä sujuu. Itse haluaisin miestäni, mutta hän vetäytyy omiin oloihinsa. Tuntuu, että oikein etsii syytä. Kun aikansa on motkottanut lapsille minun mielestäni melko turhasta, tai ainakin vähempi riittäisi ja olen tästä sanonut, niin mies toteaa " tehkää kuten haluatte", ja on tämän jälkeen puhumatta koko illan. Vetäytyy ikäänkuin perheestään kauemmas. Ja samalla minusta ja se tuntuu raastavalta. Kun tämän kirjoittaa niin tästähän huomaa, että mies on kyllästynyt perhe-elämään?

Vierailija
13/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:26"]

Ei jumalauta mua ottaa päähän tuollaiset ap:n kaltaiset ihmiset, olivat sitten miehiä tai naisia. Mikä siinä on niin kovin vaikeaa tajuta ettei kiinnosta, kun ei kiinnosta?!

[/quote]

Vierailija
14/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:26"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
15/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä.

Vierailija
16/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina neuvotaan, että kokeilkaa jotain uutta asentoa sängyssä, laihduta, laittaudu, järjestäkää kiva yhteinen hetki jne jne. Me olemme mieheni kanssa tainneet ainakin liikaa vaan olla yhdessä, mua ei kyllästytä mutta miestä aivan selvästi kyllästyttää. Hän kuitenkin rakastaa mua ja haluaa pitää perheensä, joten olen ratkaissut asian niin, että annan hänelle omaa aikaa ja paljon. Mä tapaan kavereitani tai käyn lenkillä ja mies käy kavereidensa kanssa kaljalla jne. Jos löytää toisen, se satuttaisi aivan helvetisti, mutta myös kertoisi että meidän aika on ihan oikeasti ohi. En halua olla pallo kenenkään jalassa. En tiedä ap onko teillä vastaavaa kyllästymistä, mutta jos on niin tämä on mun vinkkini. Tsemppiä.

Vierailija
17/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota lapset ja lähde juhannukseksi pois, tehköön mies mitä haluaa sillä aikaa. Väsymys kaikkeen, työpaikkaan, tulevaisuuteen ja vanhenemiseen, kotiin ja arkeen on enemmän kuin tavallista, eikä siihen lasten rähinät ja vaimon silmien pyörittely ainakaan auta. Anna miehesi löytää asiaan oma ratkaisunsa ja pidä sinä itsesi ja lapset sen aikaa ruodussa. Ennen lomia tuollaista varsinkin esiintyy ja voit ajatella asian olevan nyt miehen ongelma, ei sinun. Sano se myös miehelle ja ilmoita, että jonkun aikaa lasten kanssa voitte hänen ruttuturpaa katsoa, mutta jos tilanne ei muutu, niin muutat sen itse. Lasten ei tarvitse turhia märinöitä katsella, lapset ovat sellaisia kuin ovat, mutta mies voi muuttua jos haluaa.

Vierailija
18/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on joku toinen?