Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja lenkkeily, hyödyt?

Vierailija
17.06.2015 |

En ole juurikaan liikkunut nyt raskauden aikana. Nyt on meneillään rv 27 ja haaveilen, kun miehellä alkaa nyt loma, että alkaisin käymään aamuisin rauhallisella kävelylenkillä. Mutta onko siitä oikeasti hyötyä kunnon kannalta tai muuten, kun kävely on kuitenkin varsin hidasta? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta on aina hyötyä. Minä lenkkeilin koko raskauden ajan ja heti lapsen syntymän jälkeen jatkoin. Raskaus ei ole sairaus joten pyri pitämään kuntoa yllä omalla tahdilla ja jaksamisella myös raskausaikana.

Vierailija
2/3 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mummo opetti, että kävely raskaus aikana auttaa helppoon synnytykseen (oma äitinsä oli opettanut). Mä kävelin 3-6 km joka päivä synnytykseen asti ja synnytys oli nopeasti etenevä. Tiedä sitten oliko kävelyllä mitään vaikutusta asiaan, henkinen vaikutus korkeintaan; )

Mä myös joogan päivittäin, youtubessa on tosi hyviä ja helppoja raskausjoogia ja joogankin sanotaan olevan hyväksi raskaus aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:00"]Liikunnasta on aina hyötyä. Minä lenkkeilin koko raskauden ajan ja heti lapsen syntymän jälkeen jatkoin. Raskaus ei ole sairaus joten pyri pitämään kuntoa yllä omalla tahdilla ja jaksamisella myös raskausaikana.
[/quote]

Miten tämä vaikutti käytännössä? Tai siis, oletko huomannut että olet energinen yms? T. Toinen joka aloitti urheilun kuukausi ennen raskautumista ja aikomus jatkaa loppuun asti (nyt 4+2) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä