Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli on tainnut ihastua muhun

Vierailija
17.06.2015 |

Hän on vähän ujompi tapaus, mutta musta jotenkin tuntuu että hän on aina katsellut mua vähän "sillä silmällä", mutta nykyään jos mä vaikka sanon jotain hänelle tai hän mulle, hän menee ihan punaiseksi ja vaikeaksi. Nauraa kaikille mun tyhmille vitseilleni. Jotenkin imarreltu olo, samaan aikaan inhottaa. En osaa enää oikein olla hänen edessään, enkä uskalla jutella tai olla liian ystävällinen. Tämä veli on aika kokematon, ja toivon että hän löytäisi itselleen pian kivan naisen, että päästäisiin niistä kiusallisista hetkistä eroon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän samanlainen tilanne myös aikoinaan. Kohtelin mieheni veljeä kuitenkin niin kuin normaalistikin, ystävällisesti ja asiallisesti, ja en antanut merkkejä että olisin asian huomannut. En myöskään päästänyt tilannetta siihen, että olisimme kahdestaan olleet. Hyvin se meni ja suhteemme on vieläkin rento ja mukava. Olisimme miehen veljen kanssa varmasti yhdessä jos olisimme tutustuneet ennen kuin mieheni kanssa tutustunut. Tästä kaikesta on jo yli 15 vuotta. Älä siis tee mitään harkitsematonta tai turhaa, olet vain mukava ja tarpeeksi kaukana.

Vierailija
2/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Joutavia horiset ja turhia kuvittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ne kiusalliset hetket on vain sun päässäsi.

Vierailija
4/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä ohi menee. yritä vaan olla normaali ja tarvittaessa kylmän viileä.

Vierailija
5/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan pikkuisen ylitulkitse ja kuvittele jotakin, mitä ei oikeasti edes ole? Ehkä alitajuisesti haluaisit tilanteen olevan kuvailemasi kaltainen ja siksi tulkitset asioita tietyllä tavalla?

Ehkä veli punastelee, koska tuntee myötähäpeää sun puolestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi