Uuden miesystävän lapsella erikoinen nimi
Suoraan sanottuna wt-nimi (en olisi ikinä uskonu käyttäväni tuota ilmaisua :D) Eli kohta, johon hyvin selkeästi kuuluisi K-kirjain, onkin kirjoitettu C-kirjaimella.
Ettekä usko kuinka kovasti se minua häiritsee. Minun päässäni lausun nimen aina ässällä. Eli esimerkiksi Joacim on Joasim.
Ja ihan oikeasti oon ajatellu asian niinkin pitkälle että jos me yhteisiä lapsia saadaan niin nimet kuulostaa kammottavilta yhdessä. En kestä sisäisesti, onneksi ulkoisesti kestän. Olenko ihan pöpi? :D
Anteeksi oli pakko purkautua, en voi millään tästä asiasta miehelle luonnollisesti mainita.
Kommentit (18)
Minun nykyisellä avokillani on lapsi nimeltä Mirabella. Ihan oikeasti Mirabella?!!? Mies kyllä kutsuu lasta Miraksi ja vain äiti käyttää pitkää nimeä mutta silti. Tämän kanssa on elettävä. :D
Vaadi että mies vaihtaa lapsen nimen johonkin sinua miellyttävään. Kirjoita lista niistä jotka kelpuutat!
Et ole pöpi, onhan tuossa kestämistä. Toivottavasti on edes äidin valitsema nimi. Jos miehen, niin jssap... Minun seurustelukumppanin lapsella on muuten myös omasta mielestäni ruma nimi. Lähinnä koska siitä tulee ikävä ihminen mieleen. Mutta alan päästä jo asiasta yli.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:36"]Vaadi että mies vaihtaa lapsen nimen johonkin sinua miellyttävään. Kirjoita lista niistä jotka kelpuutat!
[/quote]
Eiku tää on just se mitä en ikinä vois edes harkita vitsilläkään tekeväni. Täytyy oppia elämään asian kanssa. Ja sopia että jos me joskus muksu saadaan, niin minä saan olla päävastuussa nimen valitsemisesta :D ap
Aika vaikea ois kyllä suhtautua. Se että vanhemmat ovat sen nimen valinneet /suostuneet, kertoo jo niin paljon.
Olisin ehkä jo eka treffeillä jättänyt rauhaan moisen tyypin. En ymmärrä miten sä tässä vaiheessa vikiset asiasta.?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:33"]
Minun päässäni lausun nimen aina ässällä. Eli esimerkiksi Joacim on Joasim.
[/quote]
Muakin ärsyttää esim. cappuccino, ja sanon aina kahvilassa että yksi sappussino, kiitos. Ja popsorn ja taso ja surry.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:39"]Aika vaikea ois kyllä suhtautua. Se että vanhemmat ovat sen nimen valinneet /suostuneet, kertoo jo niin paljon.
Olisin ehkä jo eka treffeillä jättänyt rauhaan moisen tyypin. En ymmärrä miten sä tässä vaiheessa vikiset asiasta.?
[/quote]
No en minä nyt pelkästään lapsen omituisen nimen vuoksi jätä aivan mahtavaa miestä toista kertaa tapaamatta? :D Ja kyllähän minä vikistä saan, miehelle en asiasta mainitse, en missään nimessä halua loukata. Asia kun ei ole sellainen jolle mies jotakin vois. ap
No ei kai se sun miesystävä ole, jos vasta toisen kerran tapaatte. Kyllä on aikuiselta ihmiseltä alhaista, ja usko pois, ennemmin tai myöhemmin oikea karvasi tulee esille.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:46"]No ei kai se sun miesystävä ole, jos vasta toisen kerran tapaatte. Kyllä on aikuiselta ihmiseltä alhaista, ja usko pois, ennemmin tai myöhemmin oikea karvasi tulee esille.
[/quote]
Nyt ymmärsit väärin, tavattiin siis toisenkin kerran ja kolmannen jne. Ollaan oltu yhdessä pari kuukautta. ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:50"]Jucca? ;)
[/quote]
:D Joo, tosi lähellä! ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:33"]
Minun päässäni lausun nimen aina ässällä. Eli esimerkiksi Joacim on Joasim.
[/quote]
Muakin ärsyttää esim. cappuccino, ja sanon aina kahvilassa että yksi sappussino, kiitos. Ja popsorn ja taso ja surry.
[/quote]
Mie käytän sapreja ja ajelen sadillasilla.
Ei mitään uusperheitä. Äijä pellolle.