Mistä ihmeestä 21-vuotias nainen löytäisi miehen?
Tuntuu, että tässä iässä miehen löytäminen on äärimmäisen vaikeaa. Oman ikäiset haluaa vanhemman naisen ja vanhemmat miehet tietenkin saman ikäisen naisen.
Neuvoja?
Kommentit (18)
No jos vaikka astuisit ovesta ulos ja kysyisit ekaa vastaantulevaa miestä kahville. Onnistumisen mahdollisuus on 50/50.
no tässä olis oon 32 vutias mies tampereelta mä harrastan prätkiä oon tällä hetkellä töytön mutta etin töitä koko ajan voitasko sopii vaikka treffit jos annan mun numeron sulle
No hyvä kysymys. Täällä toinen 21-vuotias ihmettelee.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:14"]
No jos vaikka astuisit ovesta ulos ja kysyisit ekaa vastaantulevaa miestä kahville. Onnistumisen mahdollisuus on 50/50.
[/quote]Olisikin niin helppoa. Fakta vaan on se, että ikäni on suurimmalle osalle miehistä täysi turn off. ap
Moi
Oon 23 neitsyt voin panna sua ja seurustella jos homma natsaa ;)
Haluaako tuon ikäiset miehet vanhempia naisia? En ole huomannut. Olen 24.
Ei se iästä kiinni ole. Ole sosiaalinen ja kaunis niin saat miehen.
Mä oon 28-v. nainen ja mulla on 21-vuotiaan kanssa seksisuhde. Se sanoo, että haluaisi seurustella oman ikäisen tai nuoremman kanssa. Miksei haluaisi? Sen kaikki kaveritkin on samanikäisiä ja ne elää semmoista vaihetta kun pidetään hauskaa porukalla, mulla taas on jo perhearkea.
Jos oot 21 ja nätti/ok muutenkin, niin varmaan ihan mistä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:24"]
[/quote]
Miks pitää olla sosiaalinen? Jotkut tykkää hiljasesta.
Kyllä ne vanhemmat yli 30v. miehet haluu sun ikäsen naisen..... heitä on pilvin pimein joten heistä vaan valitsemaan. t.n34
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote]
Koska epäsosiaalinen ei tapaa uusia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:13"]
Onko tämä joku provo?
[/quote]
Mitäpä lottoat.
Ja veikkaanpa että jonkun nelikymppisen aikuisen, itsenäisen, rohkean, yltiöhimokkaan, akateemisen ja rypyttömän naisen (eli av-mamman) sellainen :D
Tänään on taas tämä vaihde päällä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote]
Epäsosiaalisena naisena ei kukaan kyllä tule kotoa hakemaan eli kyllä naisena pitää jonkin verran sosiaalisessa vuorovaikutuksessa olla.
Tinderiä kannattaa kokeilla. Siellä on sellaisiakin miehiä jotka ovat ihan tositarkoituksella liikkeellä. Ainakin sinkut ystäväni ovat kaikki siellä ihan vaan tavatakseen ihmisiä ja pari on sieltä elämänkumppaninsa löytänytkin.
Onko tämä joku provo?