vain 1 kysymys näkijälle (syvältä epätoivosta)
miten tämän suhteen laita on tulevassa? Miksi henkimaailmasta otetaan yhteyttä ja varoitellaan?
Kommentit (10)
Jätä se sika, sanoo mun kristallipallo!
oikeesti nyt, enkä haluu mitään "ota lääkkees" vastausta, mun mielenterveys ei horju, olen vaan kriisissä kaiken kanssa
Henkimaailmasta ei oteta sinuun yhteyttä, vaan varoittelut tulevat omien korviesi välistä. Et ole henkisesti siinä tilassa, että pystyisit suhteeseen. Terveisin selväpäinen ja normaalinäköinen
Komppaan numero vitosta tietyssä mielessä ja suositan sinua myös tulemaan uskoon ja antamaan elämän Jeesukselle joka on korkein. Loppuu se turha henkimaailman hälinä. Jos hälinä siis on henkimaailmasta, mutta ihmisillä on oikeasti kyllä joskus tapana hengellistää oma sisäinen ääni.
Vaikka henkimaailmaan uskonkin siinä mielessä että uskon hyviin (Jumalan enkelit) ja pahoihin (Saatanan enkelit) henkiin niin en usko että henkimaailma sinua varoittelee. Unohda sellaiset! Esim kuolleet ihmiset eivät voi sinuun yhteyttä ottaa, se on silkkaa huuhaata.
Sinun kannattaa etsiä nyt ennenkaikkea mielenrauhaa.
Eikä pliis uskovaisia tänne vaan oikeasti ihmistä joka näkee ja ymmärtää. Ja kyllä otetaan, olen herkkä ja näin on tapahtunut ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:39"]
Eikä pliis uskovaisia tänne vaan oikeasti ihmistä joka näkee ja ymmärtää. Ja kyllä otetaan, olen herkkä ja näin on tapahtunut ennenkin.
[/quote] kyllä minä nyt nykyisenä Jeesus-uskovana vaan varoitan sinua noista näkijä-hommista koska uskon avulla niistä itse aikanani vapauduin. Et sinä tarvitse mitään hokkuspokkusnäkijää. Ottaa paljon enemmän kuin antaa jos alat sille tielle.
T. entinen selvännäkijä.
no auta sitten jumalasi kautta ja katso minulle jos sinulla kyky on, entinen selvänäkijä
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:45"]
no auta sitten jumalasi kautta ja katso minulle jos sinulla kyky on, entinen selvänäkijä
[/quote] No ei se ihan sillä tavalla mene tämäkään. Tuskin se seurustelukumppanin elämässä pysyminen on se oikea ongelma vaan ongelma on ihan jossain muualla.
up