Mitkä tsänssit tulla raskaaksi?
Yhdyntää kp 11, 12, 14 ja ehkä tulee vielä lisää kertoja jos mies ei pihtaa. Kierron pituus on 28-30 päivä.
Eikö nuo ole teoriassa hedelmällisiä päiviä?
Kommentit (28)
Ei tullut enää uusia siittiöitä. Tänään on kp 17 ja taitaa olla myöhäistä. Harmi. Toivotaan että nuo olisi riittänyt mutta luulen että ei :(
Ap
Just hyvät päivät! Mukavaa juhannusta ja peukut pystyyn!
Juu hyvät on. Tänäänkin kyllä vois vielä jos pystyy :) sulla saattaa vasta olla se ovulaatio menossa!
Yritä vokotella ukkoasi vielä tänään
Joskus voi mennä niinkin, ettei ole varsinaisesti todennäköistä mutta kuitenkin tapahtuu - itse tulin raskaaksi kp 20/28 :)
Mulla menis kyllä halut jos olisin sun mies.
onko teillä kummallakaan ylipainoa tai alipainoa? sekin vaikuttaa merkittävästi.. tuli vaan mieleen tosta kun sanoit että kierto on 28-30 päivää
Menkat tuli, vielä aiemmin kuin yleensä ja siis ihan kunnon menkat kovalla verenvuodolla ja vatsakivulla, ei siis mitään epäilystäkään, että voisinko olla sittenkin raskaana. Tällainen vauvakuumeinen hullu kun olen niin tein vielä raskaustestinkin, joka oli nega joten pakko kai sitä on uskoa että menkat ne oli enkä tullut raskaaksi :(((
ap
No jos ovuloit säännöllisesti, miehen simpat on kunnossa ja ei muutenkaan ole kummassakaan mitään häikkää niin todennäköisyydet ovat n 20-25%. Näin väittää monikin lähde, ei siis ole raskautuminen mikään itsestäänselvyys vaikka kaikki menisikin ns nappiin yrittämisen puolesta.
16 vielä, jos toi 30 päivän kierto
Hyi helvetti, toi kuulostaa joltain megasuorittamiselta. Jos nyt kuitenkin vaan ihan rauhassa nussisitte. Voisi tulla parempi lopputulos. Ne hedelmöittyvät soluthan saattavat pelästyä tuollaista suoritusmielialaa.
Hei senkin huijari-ap! Ei tämä ole sun aloittama ketju vain mun. Kurjaa että sun kuukautiset alkoi.
Mulla, ketjun aloittajalla ei ole vielä alkanut mutta tällä viikolla pitäis alkaa.
Afp
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:24"]onko teillä kummallakaan ylipainoa tai alipainoa? sekin vaikuttaa merkittävästi.. tuli vaan mieleen tosta kun sanoit että kierto on 28-30 päivää
[/quote]Miehellä on jotain 30 kg ylipainoa. Minä olen "normaalipainoinen".Syyskuusta-14 asti on oltu ilman ehkäisyä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:28"]Ei se raskaus pakottamalla tule! :)
[/quote]
Tätä toitotetaan ihan liikaa. Että ei saa stressata yhtään. Pitää jättää oviksen tikutus ja yrittäminen kokonaan, se se avain on. Itse raskauduin 7kk yrityksen jälkeen kun yrittämisen stressitaso oli korkeimmillaan, olin hyvin ahdistunut ja varaamassa jo aikaa siemennesteanalyysiin ja munasarjojen ultraan... Ihan vaan yritän luoda toivoa heikkohermoisille yrittäjille, kyllä se joskus tärppää niinkin. Parempi ainakin itsellä näin, paremmat lähtökohdat raskaudelle kun tietää etten ole edes alkuraskaudessa käyttänyt alkoholia tai muita päihteitä ja foolihappoa kerinnyt koko yritysajan syödä jne.
Tänään on kp 28. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan, ei kuukautisiin eikä raskauteen. Pitää vain odotella.
Ap
up