Milloin olet viimeksi ollut tekemisissä poliisin kanssa?
Kommentit (32)
Syksyllä. Oli tuossa lähiristeyksessä puhallusratsia.
Toissa vuonna. Pysäyttivät minut liikenteessä, kun autoni papereissa vaikutti olevan vikaa. Ei kuitenkaan ollut. Konstaapelien käytös oli niin ala-arvoista, että he tulivat leimanneeksi koko ammattikuntansa minun silmissäni.
Joku aika sitten poliisi ohjasi liikennettä onnettomuuden takia ja halusi tietää mihin suuntaan haluan ajaa. Sain sit mennä sinne.
Viime kesänä eräänä yönä. Kääntyivät mun perään kun tulivat hiljaisella pikkutiellä vastaan. No puhalluttivat vaan ja se oli siinä.
Loppuvuodesta oikeuslääketieteellisen kuolemansyyn selvittämisen yhteydessä
Muutama viikko sitten. Sukulaisnainen on poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä eräänä yönä. Kääntyivät mun perään kun tulivat hiljaisella pikkutiellä vastaan. No puhalluttivat vaan ja se oli siinä.
Kyylillä ei parempaakaan tekemistä kuin ihmisten kyttääminen. On siinäkin ammatti.
Viimeksi olin poliisin kanssa viime syksynä, kun poliisi tuli koputtamaan ovelle, ja kysyi, tiedänkö kenen koira täällä juoksee vapaana. Sanoin, etten tunne lähiseudun koiria.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Puolisoni on poliisi.
Sääliksi käy. Ovat naisen hakkaajia yleensä. Tai psykopaatteja jotka eivät koskaan päässeet armeijan erikoisjoukkoihin koska olivat nössöjä.
Tänään, kävin todistamassa henkilöllisyyttäni poliisilaitoksella.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olin poliisin kanssa viime syksynä, kun poliisi tuli koputtamaan ovelle, ja kysyi, tiedänkö kenen koira täällä juoksee vapaana. Sanoin, etten tunne lähiseudun koiria.
Kyttä on koira.
Viime syksynä. Poliisit etsivät kadonnutta muistisairasta vanhusta ja kysyivät olinko nähnyt tuntomerkkeihin sopivaa. En valitettavasti ollut nähnyt.
Spolleja me sissit tykkäämme kurmuuttaa. Pellejä ne koirat.
Kyttä on sika. Ihminen joka ei usko Jumalaan vaan jauhaa mantraa "lakiiii". Vaikka se laki koskisi tekemään pahoja asioita. Poliisi ei pääse taivaaseen. Kukaan ei rakasta kyttää.
Jouluna muuten vaan. Sukulainen on poliisi.
Poliisin "asiakkaana" olin viimeksi vuonna 2015 kun sain ylinopeussakon.