Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa tätä parisuhdetta enää!!

Vierailija
17.06.2015 |

Olen niin kyllästynyt. Eihän tässä mitään vikaa varsinaisesti ole: mukava, tasainen, turvallinen ja tyytyväinen elämä. Ei päällisin puolin mitään valittamista. Ei vaan ole mitään muuta. Ei ole intohimoa, ei ole onnea. Ollaan seurusteltu 1,5v josta asuttu yhdessä n. vuosi. En tiedä miksi olen tuhlannut tähän aikaa näinkin pitkään. Varmaan menen naimisiinkin tämän kanssa, kun ei ole mitään kunnon syytä kieltäytyäkään. 

Oon yrittänyt keskustella asiasta. Tuntuu, ettei mua rakasteta sellaisena kuin olen. Seksi on vaikeaa, silloin kuin sitä joskus sattuu olemaan. Ei seiso tai lakkaa seisomasta. Olen kysynyt, että haluaako tuo edes olla mun kanssa ja vastaus on ollut, että "sun kanssa on tosi kivaa". "Tykkään susta, sulla on mahtava luonne". 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa tätä tasasta tylsyyttä mutta ei mitään viisasta syytä lähteä ja lapsetkin on.

Vierailija
2/2 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutitte liian pian yhteen. Olisi ollut hyvä seurustella tuo 1,5 v ja sen jälkeen miettiä yhteenmuuttoa, jos sultä olisi tuntunut. Mihin ihmisillä on aina niin kiire?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan