Lapsenlapsi poikaystävän kanssa änkesi mökille minun ja mieheni kanssa
Otsikko kertoo kaiken. Oltiin mieheni eli tuttavallisesti paapan kanssa menossa mökille, ja sitten tyttären tytär ja sen masentunut poikaystävä änkäsivät mukaan! Jatkuvasti meitä yritetään häiritä jne, ne soittaa musiikkia ja valtaavat parhaan makuuhuoneen eikä omaa rauhaa ole ollenkaan. Emme voi vaan lähteä pois, koska mökki ei ole kodin lähellä. Nyt se huutelee meitä lähtemään pois! Ei tämä ole hänen mökkinsä! Ei jaksaisi vielä viikkoa tätä! Miten voimme sanoa ystävällisesti, että haluamme omaakin rauhaa? Meidän oli tarkoitus tulla kahdestaan, kunnes tuo plikka kinusi äidiltään että pääsee mökille...no sanottiin kyllä tyttärelle että älä vaan suostu, mutta tytär suostui ja nyt olemme jumissa täällä. Tytär taisi vaan itse haluta eroon plikastaan.
Mummo 66wee
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:59"]siinä ekassa viestissä mummo oli ISÄN äiti, eikä äidin.
[/quote]
En ymmärrä mitä tarkoitat?
Ap
Hei ap, jos et heittäisi herjaa minun aloituksestani.
N16
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:01"]Hei ap, jos et heittäisi herjaa minun aloituksestani.
N16
[/quote]
En ymmärrä mitä tarkoitat?
Perunat kiehuu, palaan kohta.
Ap
Laita poika hakkaamaan halkoja ja tyttö putsaamaan huussia, niin saatte paapan kanssa vähän omaa aikaa.
Laita ne töihin, niin voitte vähän heiluttaa peittoakin.
siinä ekassa viestissä mummo oli ISÄN äiti, eikä äidin.