Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten katkaisen tämän kierteen?

Vierailija
17.06.2015 |

Mulla on ollut aivan järkyttävän huono epäonni miesten suhteen. Jokainen miessuhde on päättynyt siihen että mies pettää. Ja olen kyllä kokeillut ihan tavallisia miehiä, ei mitään juoppoja tai muuten elämänhallinnaltaan huonoja.

Olin naimisissa, liitto kariutui siihen että mies petti minua. Toistuvasti.

Tästä meni kuusi vuotta kun uskaltauduin parisuhteeseen, miehellä oli kaksi naista. Hän oli hyvin tunnollisen oloinen ja olin rakastunut kuin pieni eläin häneen.

Tapailin tämän jälkeen paria miestä jotka yllätys yllätys, olivat verkot vedessä ja toisella oli jopa otsaa ehdottaa mulle kolmen kimppaa. Toinen sitten paljastikin että on avoliitossa. Sitä tapailua kesti kolmisen kuukautta ja kun sain totuuden tietää, lähdin taakseni katsomatta. Olin ihastunut häneen.

Viimeisin tapailu, jota kesti puoli vuotta, päättyi siihen kun mies petti.

Mitä ihmettä? Miksi vedän puoleeni miehiä jotka pettävät? Olen ihan normaali nainen, käyn töissä, ei lapsia. Harrastan paljon liikuntaa, enkä noin naamaltanikaan ole mikään kauhistus. En ripustaudu enkä roiku. Haluaisin parisuhteen missä voin luottaa toiseen ja se toinen voi luottaa minuun. Olisin valmis jakamaan elämäni jonkun kanssa, elämään rauhallista ja tasapainoista elämää. Mutta miten? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vedä ketään puoleesi. Itse valitset tiet.tyyp.miehiä

Vierailija
2/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole sinussa. Ihmiset keskimäärin ovat epäluotettavia ja usein ne, jotka kuvittelevat olevansa yhdessä luotettavan ihmisen kanssa eivät vain ole tietoisia pettämisestä.

Itse on tullut nähtyä hyvin selkeästi se miten juuri myös "luotettavan" oloiset miehet, joista ei koskaan uskoisi olevan pettämään ovat pahimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut huono tuuri. Ei ihmisistä voi koskaan tietää kuka pettää ja kuka ei. Sun pitää vain jatkaa elämää ja tapailua, jos kerran miehen haluat, ja toivoa parasta.

Vierailija
4/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
5/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä pettää, siinä koko totuus.Ne ikäänkuin tuntee joutuneensa ansaan jos asuvat jonkun naisen kans ja on suorastaan pakkomielle hässiä muita.Mut mä olen hyväksynyt tämän ja keksinyt ratkaisun:petän itsekin aina kun tulee vastaan joku kenen kans tekee mieli