Leikkasin tukan itse ja säästin!!
Tänään vähän viksaan!!!
Huhtikuussa sinivärjään!!!
Kommentit (9)
Onko sulla antaa viksun viksaajan vinkkejä?
En ole käynyt kampaajalla 22 vuoteen. En ole värjännyt hiuksia 21 vuoteen. Välillä napsaisen latvahaituvat pois. Jos ei jollekin kelpaa, niin yhyy sitten.
Itse olen leikannut ja värjännyt hiukseni jo vuosikausia. En ole laskenut mitä olen säästänyt, mutta varmasti pitkän pennin.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt kampaajalla 22 vuoteen. En ole värjännyt hiuksia 21 vuoteen. Välillä napsaisen latvahaituvat pois. Jos ei jollekin kelpaa, niin yhyy sitten.
Minkä ikäinen olet?
En oo minäkään käyny kampaajalla 15 vuoteen,,ite leikkaan ja värjään, lopputulos on mitä on,mutta kyllä se mulle kelpaa
En viitsi minäkään enää mennä kampaajalle.
Viimeisin sanoi kerrostavansa ja leikkasi sellaiset järkyttävät eripituiset suikareet, mitkä eivät pysyneet poninhännällä kiinni. Niitä sai aikansa kasvatella pois.
Viimeksi kampaajalla tammikuussa 2020. Aloin leikkaamaan itse ja myös värjään itse. Teen raitoja myös. Hiusmallini on toispuoleinen, eli toiselta puolen lyhyt, korva näkyy ja toiselta puolen pidempi peittäen korvan.
Saan leikattua myös niskapuolen peilin avulla ja tietysti ohennan myös, eli lopputulos on ihan hyvä kun pöyhin vahan avulla lopulliseen muotoon.
Käytän hyviä hiusvärejä.
Kouvolatukka?