Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaiskos joku kertoa, kuinka oppia pitämään suunsa kiinni

Vierailija
07.02.2022 |

eikä laukoa suoraa mielipidettä. Työasioissa aina möläyttelen, en muissa jutuissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesarii!!

Opettele puhumaan vatsasta ja delegoi...

Vierailija
2/7 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesarii!!

Opettele puhumaan vatsasta ja delegoi...

Nyt toi jesari vois toimiiki, ei näy maskin alta 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tahmeaa karkkia, laita sitä keskelle huulia siten että keskikohta on liimautunut kiinni, ennen kuin lause ponnahtaa suusta ulos. Mutta suun kautta siis edelleen voi hengittää.

Vierailija
4/7 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan puhut asiaa, niin sen kun sanot, kuten tähänkin asti.

Vierailija
5/7 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn ongelma on aika yleinen. Minullakin on ajoittain taipumusta napauttaa asioita turhan räikeästi. Olen jopa onnistunut vastaamaan erään miehen tunnustukseen "rakastan sinua", että minä puolestani en olisi koskaan halunnut edes tavata häntä. Se oli viimeinen puhelu. Aika traagista. Tosin mies oli aikaisemmin loukannut minua sanallisesti mieltäni järkyttävällä tavalla.

Mutta asiaan. Itsehillintää voi opetella. Aloittaa voi vaikka hengitysharjoituksista. Hengittämällä syvään rauhallisesti voi rauhoittaa sympaattista hermostoa ja aktivoida parasympaattista hermostoa. Voi myös poistua vuorovaikutuksesta joko kokonaan tai ainakin mielessään tai kääntämällä katseensa muualle. Jne. Netistä löytyy ohjeita. Edistyminen voi olla hidasta, mutta pienetkin onnistumiset tuovat iloa.

Vierailija
6/7 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vaikeneminen on kultaa”🎖

Se on pitkällä kaavalla;

kärsivällisyyden ja maltillisuuden tulos❣️

Vierailija
7/7 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä opettele, kun on asiaa niin silloin sanotaan asiasta. Eniten vituttaa sellaiset tuppisuut ku sanoo jostain jotain ja saa mitään vastausta. Sellaisia ovat naapurin leveä perseiset akat ainakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi