Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää koirienmyrkytysmuoti on?

Vierailija
17.06.2015 |

En muista että esim. viisi vuotta sitten olis tämmöstä ollu? Nyt on jatkuvasti juttuja, taas meidän lähistöllä myrkytetty. Miten kipee pitää ihmisen olla että tekee tommosta? Koskakohan kuolee eka lapsi noihin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan syö ksylitolipurkkaa, se ei oo myrkky.

Vierailija
2/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiraihminen, enka ikinä tekisi niin. Viime aikoina olen alkanut ymmärtämään JOTENKIN mistä tässä on kysymys. Meidän hoodeilla asuu sekopäinen omistaja, jolla iso koira ei ole hanskassa. On vain ajan kysymys koska jollainen pienellä koululaisella on pää irti. Koira on jo päässyt puremaan ihmistä niin ettei käynyt vakavasti, mutta hengiltä sitä ei saada laillisin keinoin. Eli minussa elää pieni ymmärrys sille, että on erittäin harmillista jos alueemme ihanat mustit syövät myrkkyä, mutta se on pienempi paha kuin että ko koira kerkeää tehdä jotain muuta.

Lisäksi taaperon äitinä ymmärrän vihan siitä kun paskoja ei kerätä ja saat jatkuvasti olla pesemässä haalaria koiranpaskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole järin eläinrakas, mutten vihaakkaan niitä. Vastustan koirien myrkyttämistä. Joidenkin koiranomistajien vuoksi vain monet koirat ja heidän omistajat saavat kärsiä näiden vastuuttomien omistajien vuoksi. Voisivat vähän panostaa siihen koiransa kouluttamiseen sekä siihen, mihin antavat niiden tehdä tarpeensa (esim toisten pihoille/pihateille/pihan pieleen paskottaminen on täysin idiootin hommaa!). En minä tai lapsenikaan ulosta toisten pihoille (tai edes omalle).

Vierailija
4/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkat jakoon kävelyteiden varsille.

Vierailija
5/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi nuo *en sano mitkä, ettei tule banaania* kiusaavat viattomia koiria? Vai eikö ole selkärankaa/munaa käydä ihmisen kimppuun. Ja ennenkun joku *piip* *piip*pää vinkuu, että kun ihmisen vahingoittaminen on rikos, niin tiedoksenne että myös ELÄINRÄÄKKÄYS on rikos.

Onneksi täällä päin on selkärankaista porukkaa, jotka kyllä sanoo omistajalle, jos koira/kissa aiheuttaa ongelmia, ja omistaja korjaa ongelman. Miksei se onnistu muualla Suomessa, kun se kerran puukkojunkkarien alueella onnistuu? Onko muualla vain munattomia epäihimisolentoja?

Ja kyllä suututtaa, serkun lapsen (asuu rannikolla) pelasti myrkkylihapullalta äiti, joka otti sen pois ja huomasi jauhetta siinä. Vei samantien poliisille. Toivottavasti lapsen murhaa yrittänyt saadaan selville ja tuomitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi