Abilify
Kellään kokemusta tästä lääkkeestä? Oliko aloitus hankalaa ja tuliko mitään haittoja? Entä auttoiko?
Kommentit (9)
Ihan järkyttävä, ei toiminut mulla. TODELLA ja siis todella levoton olo
Ei sopinut itselleni masennukseen. Koko ajan oli pakko liikkua enkä pystynyt edes istumaan rauhassa, levottomuutta siis aiheutti itselläni. Kiinnostus seksiin laski olemattomiin Hjalmar vaikea saada orgasmi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:49"]
Ei sopinut itselleni masennukseen. Koko ajan oli pakko liikkua enkä pystynyt edes istumaan rauhassa, levottomuutta siis aiheutti itselläni. Kiinnostus seksiin laski olemattomiin Hjalmar vaikea saada orgasmi.
[/quote]
Eikö tuo ole antipsykootti eikä masennuslääke? Siis lähinnä bipolaarihäiriöön ja psykoosin estoon/hoitoon?
Niin on, minullakin kaksisuuntaiseen määrätty. Eikö kellään mitään hyviä kokemuksia? En taida uskaltaa aloittaakaan jos vain levottomammaksi tekee kuin nyt.....
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:57"]
Niin on, minullakin kaksisuuntaiseen määrätty. Eikö kellään mitään hyviä kokemuksia? En taida uskaltaa aloittaakaan jos vain levottomammaksi tekee kuin nyt.....
[/quote]
Se mikä ei sovi yhdelle, voi olla just hyvä toiselle. Somesta ei kannata katsoa, kannattaako joku lääke vai ei. Sen voi aina lopettaa ja vaihtaa, jos tuo ei sovi. Kannattaa kokeilla. Bipolaarihäiriö voi viedä suljetulle osastolle. Sen kanssa ei ole leikkimistä, kyllä lääkitys pitää olla.
No mulla kokeiltiin masennukseen kyseistä lääkettä, tuomaan vireyttä että pääsee sängystä ylös ja uskaltaa käydä postilaatikolla. Muuta en tehny sitte ku siivosin ja siivosin kun ei tosiaan pystynyt rauhoittumaan. T. 3
Mulle tuli hirveä hikoilu ja haisin ihan hirveelle, mikään dödö ei pitänyt. Oikein itketti kun olen todella hienhajukammoinen ja sitten haisin ihan hirveälle, vieläkin häpeillen mietin sitä aikaa opiskellessa ja kaverien luona kun lemusin enkä saanut sitä millään loppumaan. :( auttoi kyllä touretten oireisiin mutta oli pakko lopettaa kun haiseminen oli niin iso asia mulle. Ja olihan se muillekin epämiellyttävää olla edes samassa huoneessa...
Levottomuus ja tärinä mutta avuksi sain rauhoittavia. Kesti parisen viikkoa. Ei nosta ruokahalua, muutenkin minulla toiminut hienosti.