Haluan oman tähtiketjun, voisitteko peukutella ja laittaa vaikka edes tyhjiä viestejä
Kertokaa vaikka päivästänne, kiitän jokaista jo etukäteen!
T Eräs nainen jolla oma tähtiketju Vauva-palstalla!
Kommentit (147)
Nyt ollaan todellisen turhuuden äärellä. Ilmoitan asiattomaksi, eihän tässä ketjussa ole asian tynkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuteltu ja tykätty. Huomaatteko, että tuolla otsikon yläpuolella on tuo sydän, josta voi painaa? Painakaa siitä, katsotaan, saisiko tämä tähden tai kruunun tai minkä lie.
Mitä ihmettä? En ole huomannut. Suhteeni vauvapalstaan muuttui kertaheitolla! Lyön muuten vetoa, että suuri osa ihmisistä ei ole tuota huomannut.
Mä oon itse painanut tuota lähinnä vahingossa. Mutta on se ollut olemassa jo pitkään. Tuli samalla kuin nuo FB- ja Twitter-painikkeet. Nyt näkyy olevan jo 2 tykkäystä.
Hävettää etten keksinyt parempaa aloitusta mutta oon silti salaa ylpeä, onhan täää mun oma tähtiketju ja opettavainenkin heti monille, kiitos vastaaja 6/16 ja muutkin, pidän puheen kun on 500 turhanpäiväistä huomiota ja mainitsen tuon huomion esimerkkinä tärkeistä asioista jotka voidaan vaivihkaisesti huomata ilman "oman hännän nostamista".
t Ap (Lennättelen kultapölyä päällenne!)
Ap.llä nousee huiviin, toi kultapölyn lennättely tuo mieleen Britney Spearsin!
Mut tuen tätä yksisarvisten toivossa!
No tämä aloitus ei kai ole "Oman hännän nostamista"?
Peukutin itseeni, oon kai yhtä huomionhaluinen
Mä peukutin nyt sua!
Peukutin teitä
Ihana ketju maanantaille. Nyt jo 5 sivua!
Vierailija kirjoitti:
view=detail&mid=43287FCA6E11435559C543287FCA6E11435559C5&q=ziggy stardust&shtp=GetUrl&shid=363838f0-f24b-4c6c-9a39-5ba1d099089a&shtk=RGF2aWQgQm93aWUgLSBaaWdneSBTdGFyZHVzdCAoT2ZmaWNpYWwgdmlkZW8p&shdk=RGllZ28gTmVDM24gaXMgdGhlIHdpbm5lciBvZiB0aGUgWmlnZ3kgU3RhcmR1c3QgdmlkZW8gY2hvc2VuIGJ5IERhdmlkIEJvd2llIGFuZCByZWxlYXNlZCBieSBSb2xsaW5nIFN0b25lIEludGVybmF0aW9uYWwsIEVNSSBhbmQgR2VuZXJvVFYgKDIwMTIpIERhdmlkIEJvd2llIChGYWNlYm9vayBvZmZpY2lhbCBwYWdlKSBodHRwOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9waG90by5waHA%2FZmJpZD0xMDE1MTA0NzkyMTAzMjY2NVx1MDAyNnNldD1hLjQyNDYxMDc3NzY2NC4xOTM1MTYuMzA4OTk1MDI2NjRcdTAwMjZ0eXBlPTFcdTAwMjZ0aGVhdGVyIFJvbGxpbmdTdG9uZS5jb20gaHR0cDovL3d3dyAuLi4%3D&shhk=sn%2BF420hhxdYFq79eRHUe2kkYa7y1rbFkHx5WJSqMYQ%3D&form=VDSHOT&shth=OVP.TcvEfX6GhlqZXugUd6-FTQHgFo
Tähtipölyä by D Bowie (Ziggy played guitar!)
Ap kai vain manifestoi ajatuksiaan ja Bänx- viisisivuinen tähtiketju!
Vierailija kirjoitti:
No totta kai osallistun! Minunkin päälle sataa kimalletta ja yksisarvisen lentosuukkoja
Oi hitsi että tuo on kauniisti sanottu
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju maanantaille. Nyt jo 5 sivua!
Nyt vasta?
Sydäntykkäyksiäkin vasta 14.
Pink Fluffy Unicorns Dancing On Rainbows
Minä kokosin crosstrainerin ihan itse!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan todellisen turhuuden äärellä. Ilmoitan asiattomaksi, eihän tässä ketjussa ole asian tynkääkään.
2h 1min meni ensimmäisen ankeuttajan saapumiseen, tämä on hyvin poikkeuksellinen ketju 😊
Vierailija kirjoitti:
Turhat negatiiviset ajatukset aiheuttavat kaljuuntumista ja vähentää kykyä loogiseen ajatteluun.
⭐Mauno Mato kiipimään pylvääseen lähti
Ja huusi mennessään, tahdon olla tähti⭐
Kertokaa vaikka päivästänne, kehoitti ap. Miksei kukaan kerro. Minäpä kerron. Minulla on vapaapäivä. Arvatkaapa miten olen kuluttanut aikaani? Olen tehnyt lumitöitä oikein olan takaa.
Nyt on kaamea nälkä. Mutta ei hätää. Makaronilaatikko on uunissa. Kohta päästään syömään. Siinä ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa vaikka päivästänne, kehoitti ap. Miksei kukaan kerro. Minäpä kerron. Minulla on vapaapäivä. Arvatkaapa miten olen kuluttanut aikaani? Olen tehnyt lumitöitä oikein olan takaa.
Nyt on kaamea nälkä. Mutta ei hätää. Makaronilaatikko on uunissa. Kohta päästään syömään. Siinä ne tärkeimmät.
Ei täällä tapahdu mitään erikoista. En tee edes lumitöitä.
Tämä ei tosiaankaan ole turhin ketju, mitä tällä palstalla on nähty. Ei lähellekään.
Tähtipölyä! *puuuh*