Haluan oman tähtiketjun, voisitteko peukutella ja laittaa vaikka edes tyhjiä viestejä
Kertokaa vaikka päivästänne, kiitän jokaista jo etukäteen!
T Eräs nainen jolla oma tähtiketju Vauva-palstalla!
Kommentit (147)
Kaikkea haluamaansa ei voi saada!
Mun päivä heti parantui jo ajatuksesta että oon ehkä heti tässä Tähtiketjussa ap.n vanavedessä ensimmäisenä!
Päiväni muuten tylsä, voin kertoo siitä myöhemmin ketjussa!
Oon silti sitä mieltä että jos voi toteuttaa vähällä vaivalla toisten unelmia niin kannattaa
Make the dream come true! (Tein parhaani tällä viestillä, muutamia näpäytyksiä!)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tähtiketju??
kai tuollainen suositeltu, jotkut tykkää kaikesta mikä kiiltää
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea haluamaansa ei voi saada!
Mun päivä heti parantui jo ajatuksesta että oon ehkä heti tässä Tähtiketjussa ap.n vanavedessä ensimmäisenä!
Päiväni muuten tylsä, voin kertoo siitä myöhemmin ketjussa!
Oon silti sitä mieltä että jos voi toteuttaa vähällä vaivalla toisten unelmia niin kannattaa
Make the dream come true! (Tein parhaani tällä viestillä, muutamia näpäytyksiä!)
olet vasta toisena, kaikkea haluamaansa ei voi saada!
Peukuteltu ja tykätty. Huomaatteko, että tuolla otsikon yläpuolella on tuo sydän, josta voi painaa? Painakaa siitä, katsotaan, saisiko tämä tähden tai kruunun tai minkä lie.
Tehdään Vauva-palsta hienoksi jälleen!
Kaikki unelmamme voivat toteutua!
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tähtiketju??
Tupu, Hupu ja Lupu -95. 😄
Vierailija kirjoitti:
Peukuteltu ja tykätty. Huomaatteko, että tuolla otsikon yläpuolella on tuo sydän, josta voi painaa? Painakaa siitä, katsotaan, saisiko tämä tähden tai kruunun tai minkä lie.
Mitä ihmettä? En ole huomannut. Suhteeni vauvapalstaan muuttui kertaheitolla! Lyön muuten vetoa, että suuri osa ihmisistä ei ole tuota huomannut.
No totta kai osallistun! Minunkin päälle sataa kimalletta ja yksisarvisen lentosuukkoja
Vierailija kirjoitti:
enpä ollut huomannut tuota vaikka kirjoittelen usein. Joka päivä Vauvis opettaa jotain uutta
Every day for a something new
Toiset ihmiset kykenee aina opettamaan kun heidän huomionsa erilaisia.
Ei mulla muuta, onnea ap valitsemallasi tiellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? En ole huomannut. Suhteeni vauvapalstaan muuttui kertaheitolla! Lyön muuten vetoa, että suuri osa ihmisistä ei ole tuota huomannut.
Mä oon itse painanut tuota lähinnä vahingossa. Mutta on se ollut olemassa jo pitkään. Tuli samalla kuin nuo FB- ja Twitter-painikkeet. Nyt näkyy olevan jo 2 tykkäystä.
Onko ap nyt vähän ahne, jos hänellä kerran on jo "tähtialoitus", kuten hän sitä kutsuu?
"Näiden tähtien alla, sua odottamalla, mä kulutan aikaani uskoen..."
.
N34, masentunut (Tajusin just että EN VOI muuttua tuosta vaan tanskalaiseksi!)
Osallisttuuko joku tälläiseen hömpötyksiin, parempaakin tekemistä varmasti olisi!
Mutta olisihan ketjussa hyvä olla myös sisältö...? Vai onko se liian vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Osallisttuuko joku tälläiseen hömpötyksiin, parempaakin tekemistä varmasti olisi!
Niinpä! Esim. lainaamani viestin kaltaisen kirjoittaminen on tärkeää, mutta sydämen painaminen silkkaa hömpötystä.
Ihana tietää, että on mukana oikeassa tähtiketjussa. Laitoin heti peukunkin. Sen kunniaksi päiväkahvit ja levolle lämpimien peittojen alle. Työeläkeläisenä voi viettää päivänsä lähes miten itse haluaa. Lumet tippuvat katolta ja ikkunalaudoilta. On kevättä ilmassa. Ainakin täällä pääkaupungissa. Nyt odottelen lintujen kevätkonsertteja. Ja oikeaa tähtisadetta tietysti toivon.
Painelkaas nyt sitä sydännappia!
Mikä ihmeen tähtiketju??