Maailman komein on minusta varmaan sitten Brad Pitt. Mutta sitten kinkkisempi, nimittäin kuka on Suomen komein?
Tällainen leikkimielinen galluppi. Itse en nimittäin yhtään osaa sanoa, kuka voisi olla Suomen komein. Mieleen ei tule yhtään komeaa julkkista. Tai joku Tommi Korpela, mutta onko hän sitten Suomen komein? Pitäisi löytää joku vielä vetävämpi.
Mielipiteitä?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski Peltonen.
Oli ihan oikeasti 90-luvun alussa.
Niinhän nuo pultsarit ovat saattaneet olla tuksukin oli aikoinaan ihan nätti tyttö
Vierailija kirjoitti:
Tapio Rautavaara nuorena.
Tauno Palo nuorena.
Lauri Tilkanen.
Brad Pitt oli kyllä nuorena söpö ja nyt vanhana näyttää paremmalta kuin suurin osa ikäisistään, mutta en pidä häntä varsinaisesti komeana.
Olen muutenkin sen ikäinen, että minulle Brad on aina ollut vaan vanha, eikä sillä tavalla ihailun kohde.
Lauri Tilkanen oli parikymppinen kun olin teini, ja hän oli Härmässä niiiiiin komea.
Oman ikäluokkani Hollywood-miehistä ehdottomasti komein on Timothée Chalamet.
Vierailija kirjoitti:
Tapio Rautavaara nuorena.
Totta, mutta hän on valitettavasti jo kuollut. Nyt etsittiin tämän ajan miehistä sitä komeinta. ap
Tykkään von Hertzen veljeksien yhdestä veljestä, en muista nimeä.
Naapurin Seppo, vaan miten siitä saadaan julkkis? Monesti ruma julkkis nostetaan komeaksi vaikka perus janterina ei katsottaisi kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Kalima. Nam.
Piti googlettaa.
Ei nyt komea sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta Jaajo. Seksikäs könsikäs ku mikä! Ja muutenkin ihana. Sanavalmis, rento, hauska, varmasti lojaali kamuilleen!
Hi kirjoitti:
Ei nyt komea sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta Jaajo. Seksikäs könsikäs ku mikä! Ja muutenkin ihana. Sanavalmis, rento, hauska, varmasti lojaali kamuilleen!
Menehän pois tästä ketjusta.
Suomen komein on se joku Syke-sarjan näyttelijä, joka on ollut monesti Janni Hussin Instagramissa. Janne jotain? On niin komea, että pikkarit pyörii jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen komein on se joku Syke-sarjan näyttelijä, joka on ollut monesti Janni Hussin Instagramissa. Janne jotain? On niin komea, että pikkarit pyörii jaloissa.
Tai itse asiassa en ole varma onko siitä. En katso sarjaa, bongasin vaan Hussin ig:sta.
Tietää olevansa vanha, kun joutuu googlettamaat muut paitsi Brad Pittin. 😂
Järkyttävää. En pystynyt edes katsomaan loppuun järkytyksen vuoksi. Mikä kaljamaha.