Maailman komein on minusta varmaan sitten Brad Pitt. Mutta sitten kinkkisempi, nimittäin kuka on Suomen komein?
Tällainen leikkimielinen galluppi. Itse en nimittäin yhtään osaa sanoa, kuka voisi olla Suomen komein. Mieleen ei tule yhtään komeaa julkkista. Tai joku Tommi Korpela, mutta onko hän sitten Suomen komein? Pitäisi löytää joku vielä vetävämpi.
Mielipiteitä?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusvitonen jatkaa: ulkomaisiakin kun miettii, niin ei sieltä tule mikään malli tai näyttelijä mieleen, vaan Edward Snowden. Hän on jopa komea, vaikka olisi älykäskin... Jumala anna mulle Edward Snowdenin näköinen lähihoitaja omahoitajaksi, kun tulen vanhaksi ja joudun hoitokotiin. Lupaan osata puhua sille englantia dementiasta huolimatta ja lupaan, etten yritä koskea sen pippeliä. Pyydän vain antamaan kettukarkin lipastonlaatikosta ja kehun, että hyvä poika.
Nörtit iskee ilmeisesti?
Niin kai ne iskee, koska jokainen voi miettiä, että mikä se miehen tai naisenkin seksikkäin elin on? Eikö muka Edward ole muiden mielestä komea myös. Siis tuo katse... Muut mitä toiset on ehdottanu tässä ketjussa on enimmäkseen vähän ällön näköisiä minusta. Ehkä lukuunottamatta sitä homoa ratsastajaa.
Ei kahta sanaa,Eicca Toppinen.Jumala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa silmää miellyttää monet yleisurheilijamiehet esim. keihäänheittäjät ja heidän kroppansa. Tero Pitkämäki on ihana.
On paremmannäköisiäkin urheilijoita ja keihäänheittäjiä Suomessa kuin Pitkämäki.
Johannes Vetter kelpaisi minulle. Parrakkaana versiona.😁 Hän on kyllä saksalainen, mutta never mind.
Suomen Brad Pitt olisi tämän ketjun mielestä joko Tauski tai Lauri Tilkanen. Tauski tosin jakoi vähän mielipiteitä 🤪
Lauri Tilkanen ollu aina mun lemppari🥰
Petteri Kajanmaa. Komea upseerimies, kommentoinut viime aikoina telkkarissa noita sotajuttuja.
Hi kirjoitti:
Ei nyt komea sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta Jaajo. Seksikäs könsikäs ku mikä! Ja muutenkin ihana. Sanavalmis, rento, hauska, varmasti lojaali kamuilleen!
Tykkään myös! Aivan ihana tyyppi!
Jussi Vatanen, Eero Milonoff ja Eero Ritala.
Ulkomaisista esim. Jared Leto, Ryan Reynolds ja Leonardo DiCaprio.
Lauri tilkanen on hot. Myös näyttelijä Leo Honkonen on komee.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkanen ollu aina mun lemppari🥰
Suimen brad pitt
Iivo Niskanen, on myös urheilullinen :)
Matias Niinistö ihan kärjessä <3
https://www.google.com/search?q=Matias+Niinist%C3%B6&rlz=1C1CHBF_fiFI98…;
Vierailija kirjoitti:
Minusta Hovimuusikko Ilkka eli Anni Hautalan mies Ilkka Ihamäki on oikeasti tosi komea – hänellä on aivan täydelliset kasvot. Ja hän on myös selvästi erittäin älykäs, mikä lisää hänen vetovoimaansa entisestään.
Minusta hän on nätti, ei komea. Muuten kai ihan jees, mutta ääni on järkky....
Vierailija kirjoitti:
Tauski Peltonen.
Komea oli varsinkin nuorena. Harmi että luonne pilaa ulkonäönkin.
Harry Belafonte on maailman komein mies, suomalaista en osaa nimetä.
Matti Rönkä