Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako deittisovelluksista maksaa? Kokemuksia?

Vierailija
07.02.2022 |

Helpottaako se jotenkin pariutumista että näkee kuka on tykännyt? Syntyykö sinä joku kiinnostuksen tunne joka voi johtaa johonkin, kun tietää että ahaa toi on tykännyt musta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ne vaikkei maksakkaan... Ei kannata maksaa...

Vierailija
2/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä profiilissa on jokin syy miksen ole tykännyt, joten tilanne ei muutu vaikka tietäisin profiilinhaltijan tykänneen minusta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua panostaa muutamaa kymppiä, niin tuskin kovin tosissaan seuraa hakee. Sama kun menis baariin juomaan vettä ja katselemaan.

Vierailija
4/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua panostaa muutamaa kymppiä, niin tuskin kovin tosissaan seuraa hakee. Sama kun menis baariin juomaan vettä ja katselemaan.

Eli mitä enemmän juo ja on perseet niin on sitä enemmän tosissaan seuraa hakemassa? just...

Vierailija
5/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin ja valitsin vain niistä, jotka oli minusta jo tykänneet. Ja koska mätsi tuli aina heti, pystyi katsomaan yhden tapauksen loppuun asti kerrallaan.

Vierailija
6/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä enemmän juo ja on perseet niin on sitä enemmän tosissaan seuraa hakemassa? just...

Tuo on sama kuin se että vetää kaikki oikeelle. Eli ei hyvä

Vierailija
7/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa maksaa. Ne sivustot ei ole hyväntekeväisyyttä vaan osa liiketoimintaa, joten sivuston ylläpitäjä antaa maksajille sen mitä hakevat, ei kaikille. 

Jos se parikymppiä on kynnyskysymys, niin kannattaa miettiä voiko esim. mennä syömään treffeillä?

Vierailija
8/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai se känni on ainoa keino pudottaa rimaa

Vierailija
9/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä juuri selvitän kannattaako panostaa. Miehet kuulemma tykkäävät kaikista edes vähän siedettävistä varmuuden vuoksi, niin mietin moniko näistä tykkäyksistä voisi olla edes lähellä todellista matchia jos näen profiilit ja laittaako sovellus joukkoon omiaan että saisi käyttäjän maksamaan. 

Vierailija
10/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä profiilissa on jokin syy miksen ole tykännyt, joten tilanne ei muutu vaikka tietäisin profiilinhaltijan tykänneen minusta.  

Mutta vastaavasti, ei ole mitään hyötyä tykätä heistä, jotka ei tykkää sinusta.

Vierailija
11/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa maksaa. Ne sivustot ei ole hyväntekeväisyyttä vaan osa liiketoimintaa, joten sivuston ylläpitäjä antaa maksajille sen mitä hakevat, ei kaikille. 

Jos se parikymppiä on kynnyskysymys, niin kannattaa miettiä voiko esim. mennä syömään treffeillä?

On rahaa syödä, mutta tyhjästä ei viitsisi maksaa.

Vierailija
12/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin jokunen vuosi sitten sekä maksullista deittiä että ilmaista. Kyllä se kaveri lopulta löytyi sieltä ilmaiselta puolelta.

Minulle tuli sellainen tunne että maksullisella saitilla oli paljon enemmän itseään täynnä olevia ihmisiä jotka olivat mielestään täydellisiä ja hakivat vain täydellisiä ihmisiä.

M45

Vierailija
13/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko epätoivoisemmaksi enää mennä..

Vierailija
14/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi vaikuttaa muiden tekoihin. Valitsen kenestä itse tykkään tai ketä lähestyn viestillä. He sitten tekevät omalta osaltaa arvion tykkäävätkö minusta tai laittavatko viestiä. Ei-kiinnostava henkilö ei parane vaikka tietäisi hänen tykänneen minusta tai saisin häneltä viestin.

Vierailija
15/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 4 päivän jälkeen 120 tykkäystä ja itse olen tykännyt/mätsi on tullut vajaa 15 kanssa. Olen tykännyt aika harvoista ja lähes jokaisesta on tullut mätsi. Ei muuten ole tinder kyseessä vaan eräs toinen vähemmän tiedetty sovellus jossa laadukkaita miehiä.

Mutta ei minua edes kiinnosta ne kaikki muut kenen kanssa ei ole mätsiä tullut, miksi ihmmessä kiinnostaisi.

Vierailija
16/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi vaikuttaa muiden tekoihin. Valitsen kenestä itse tykkään tai ketä lähestyn viestillä. He sitten tekevät omalta osaltaa arvion tykkäävätkö minusta tai laittavatko viestiä. Ei-kiinnostava henkilö ei parane vaikka tietäisi hänen tykänneen minusta tai saisin häneltä viestin.

Tinderissä et voi laittaa viestiä ilman mätsiä. Eli käytät jotain muuta palvelua.

Vierailija
17/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kiinnostavat metsään Tinderissä joka tapauksessa, eikä gold tms. tuo lisäarvoa. Muista maksullisista palveluista ei ole kokemusta.

Vierailija
18/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksoin ja valitsin vain niistä, jotka oli minusta jo tykänneet. Ja koska mätsi tuli aina heti, pystyi katsomaan yhden tapauksen loppuun asti kerrallaan.

No syntyikö mitään pidempää suhdetta?

Vierailija
19/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä et voi laittaa viestiä ilman mätsiä. Eli käytät jotain muuta palvelua.

Ketju koskee deittisovelluksia yleensä, ei nimenomaan Tinderiä vaikka se onkin käytetyin.

Vierailija
20/26 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä toimii toinen puoli eli tykkään niistä profiileistä, joissa on jokin syy tykätä. Profiili ei parane, vaikka tietäisin profiilinomistajan tykänneen minusta. Ei-kiinnostava profiili on edelleen ei-kiinnostava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä