3 Rokoitusta hankittu!!!!! Ei mittää sivu-oireita!!!!
Pää toimii hyvi kute aina!!!!! Hupaisaa mullo sama pää kesät talvet mutnii
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet yhtä iloinen kun saat diagnoosin autoimmuunisairaudestasi.
Sairastunko vai?????
Vielä tullaan tarvitsemaan useita koronarokotteita, sillä nyt rokotteen on saanut vasta osa, johtuen siitä, että rokote ei ole liuenneena pullossa, vaan siellä on pieniä nanohiukkasia, joihin piikkiproteiinin geenitieto on pakattu. Joku saa näitä hiukkasia monta ja joku ei yhtään samasta pullosta, siksi erilaisia kokemuksia rokotuksen jälkeen ja siksi tarvitaan myös monta rokotuskertaa, jotta kaikki saisivat näitä "geenipakkauksia".
"Sairastunko vai?????"
Et kuulemma rokotteeseen, mutta varmuuden vuoksi on jo tuotu esiin uusi pandemia 2superaids", joka on jo alkanut leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet yhtä iloinen kun saat diagnoosin autoimmuunisairaudestasi.
Harhoihin voisi auttaa terapiatakuu. Valitettavasti hallitus vastustaa tuota jostain mystisestä syystä joten saat kärsiä noista ainakin toistaiseksi omin voimin.
Sivu-oireena näyttää tulleen yhdyssanakyvyttömyys.
"Kolme otettu ja niin monta otan kun annetaan"
Rokotus näyttää ainakin käynnistäneen elimistössäsi ylettömän virkkeen päättävien välimerkkien tuotannon. Toivottavasti tilanne rauhoittuu pikimmiten.
Minäminäminäminä ja minun rokotteet. Narsismia näköjään sivuoireina.
Ei mullakaan mitään sivuoireita vaikka en yhtäkään ottanut. Jos oireettomaan tilaan pääsee myös jättämällä piikit nin miksi vaivautua edes ottamaan...
Odotitko varmasti ainakin 10 vuotta piikin jälkeen ku tiedät kertoa ettei tullut haittoja?
Vierailija kirjoitti:
"Sairastunko vai?????"
Et kuulemma rokotteeseen, mutta varmuuden vuoksi on jo tuotu esiin uusi pandemia 2superaids", joka on jo alkanut leviämään.
Eikä osata lukea.
Jutuissa ollut ihan selkeästi, että levinnyt hissukseen arviolta jo parikymmentä vuotta. Nyt vain nostettiin esiin, kun hiviin tulossa mRNA-rokote.
Asia ei liittynyt koronaan mitenkään, mutta toki salaliittohörhöt innostuivat ja näitä on liitetty toisiinsa jo mitä mielikuvitksellisimmilla teorioilla.
Ei mullakaan mitään. En tiedä auttoiko rokotus, mutta meillä oli kotona syömässä lapsen kaveri, jolla oli korona. Ei tullut mitään, vaikka istuin pöydässä sen vieressä.
Korona sairastettuna, ei tietoakaan long covideista tai varsinkaan teho-osastoista. Näillä tiedoilla sairastakaa tekin kaikki korona, ei siitä mitään vakavaa voi tulla, koska minulle ei tullut!!
Tyhmät jos muuta luulette, kaikki olette kuitenkin samanlaisia kuin minä minä minä ;)
Siskolla verenpaine aivan huimaava. Lääkkeet ei auta.. Olen vakuuttunut että johtuu koronapiikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Korona sairastettuna, ei tietoakaan long covideista tai varsinkaan teho-osastoista. Näillä tiedoilla sairastakaa tekin kaikki korona, ei siitä mitään vakavaa voi tulla, koska minulle ei tullut!!
Tyhmät jos muuta luulette, kaikki olette kuitenkin samanlaisia kuin minä minä minä ;)
Koska sinulle ei tullut.Minulle tuli. Joulukuusta elokuun alkuun longcovid. Ja naapurilla vieläkin, sai covidin maaliskuussa.
Aivan äimän käkenä muka ollaan että mikä siinä on ku muutama prosentti hoitsuista ei haluakaan tuota rokotoletettua kokeilla. Ketkä muut olisivat enemmän päässeet todistamaa rokotehaitoista kuin he. iIhme että näinkin moni on silti kokeillut onneaan, vaikka pleisbon osuminen kohdalle kerran, saati kolmesti, on niin pieni
En tunnista pääoireita sinussa kyllä yhtään.....