Mun mies on lihonnut, enkä halua häntä enää
Paino on nyt 83,8 kun ennen oli 76 kg. Melkein 10 kg tullut lisää parissa vuodessa
Viisi vuotta aviossa enkä tällästä kyllä tilannut
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten kun sulla perse leviää ja naama rypistyy? Onko miehesi tilannut niitä?
Mä pidänkin ittestäni huolta
Jos sanot tämän suoraan, niin sehän on vain reilu meno. Mutta jos oikein muistan Radiohead lauleskeli ammoisina aikoina, jotain siitä, miten painovoima vie lopulta aina voiton. Ulkonäköön keskittyminen seksuaalisen halun ainoana lähteenä voi johtaa seksin päättymiseen melko varhain.
Jos muutama kilo on se olennaisin tekijä parisuhteessa, niin sä olet harvinaisen typerä.
Ihan vaan ohiksena, niin myös se laiskistunut olemus, myös makuuhuoneen puolella, vaikuttaa negatiivisesti haluamiseen. 10kg lisämassa lähärissä ei tunnu kivalta...ä
Ketä oikeasti kiinnostaa mitä sä haluat ja mitä et?
Olet siis läskifoobikko ja antikehopositiivinen.
No eihän tuo nyt oo vielä mitään. Pitkässä miehessä kunnolla edes näy. Mun lyhyemmän puoleinen eksä liho satakiloiseks eikä vaikuttanu mun haluamiseen mitenkään - mutta mä rakastinkin sitä. Erottiin ihan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis läskifoobikko ja antikehopositiivinen.
Naisilla se vaan on eri asia
Miehellä stressiä tai alhainen ferritiini niin lihoo, ei se aina ole oma syy, ei siihen voi vaikuttaa .
Ei saa heti syyttää.Narsisteja ootte.
Munkin mies on lihonut. Ensin en tykännyt, mutta sitten halusin kääntää asian positiiviseksi. Ajattelen häntä nykyään ihanan luotettavana ja turvallisena nallekarhunani.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies on lihonut. Ensin en tykännyt, mutta sitten halusin kääntää asian positiiviseksi. Ajattelen häntä nykyään ihanan luotettavana ja turvallisena nallekarhunani.
Nallekarhun tulevien terveysongelmien kannattaisi kuitenkin vähän mietityttää. Lisäksi selkeä ylipaino vaikuttaa libidoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten kun sulla perse leviää ja naama rypistyy? Onko miehesi tilannut niitä?
Joo joo, ihan varmasti. 🤣
Koska et suostu pileä muuallekaan jakamaan niin sit imutat klittaas satikakkosella eläkkeelle asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, ihan varmasti. 🤣
Ahkera AV:lle kirjoittelu pitää näpit timmissä kondiksessa.