Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikittiin sairasta leikkiä sunnuntaina darrassa

Vierailija
16.06.2015 |

Korkeakoulutettu nuorisoporukka mökillä.

Noh, darrassahan voi tapahtua mitä vaan... Edellisenä iltana olin juuri tavannut ensimmäistä kertaa mökillä yhden kaverin kaverin, miespuolisen. Seuraavana päivänä kun makoiltiin patjoilla niin saatiin ideaksi pienessä porukassa (minä, tämä jätkä ja kaksi tyttökaveriani) ns. "sex couchauksen" leikkiminen. 

He kertoivat mitä kaikkea mun ja tämän jätkän tulee suorittaa. :D "Jalka sinne, käsi sinne, nyt pientä hierontaa sieltä sun täältä, nyt avaat sen vyön hampaillasi, puhukaa toisillenne jotain tuhmaa, mene nyt toisen päälle ja hiero itseäsi häntä vasten...". Tämä kaikki kuitenkin vaatteet päällä mutta melko avoimesti muuten. Kädet olivat siis toisten pöksyissä samalla kun meitä tarkkailtiin. :D

Ja sitten jättivät meidät kahdestaan jatkamaan, lukitsivat huoneen oven, sanoivat "pitäkää hauskaa, valmentajat toivovat menestystä" ja loppujen lopuksi pantiin niin, että kaikki tiesivät mitä ollaan tekemässä :D Koomista, koska ei mun ja tämän miehen välillä aikaisemmin edes mitään kipinää ollut... 

Mitäs mietitte? Normipäivä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Odotin jotain oikeasti hurjaa ja erilaista, tästä tarinasta tuli mieleen teini-ikäiset ensi kertaa möxällä ilman valvontaa. No joo. Pääasia, että ap:lla oli kivaa ja nyt "olinpas villi"-fiilis. Omasta mielestäni aivan liian normaalia ja kesyä, ei jatkoon.

Vierailija
22/22 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pihtari? olisit antanut kaikille miehille. Siinäkään ei olisi ollut mitään sairasta, ryhmäpano olisi laittanut iin sen päälle. Niinkuin joku mainitsi naiminen on kivaa. M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän