Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikittiin sairasta leikkiä sunnuntaina darrassa

Vierailija
16.06.2015 |

Korkeakoulutettu nuorisoporukka mökillä.

Noh, darrassahan voi tapahtua mitä vaan... Edellisenä iltana olin juuri tavannut ensimmäistä kertaa mökillä yhden kaverin kaverin, miespuolisen. Seuraavana päivänä kun makoiltiin patjoilla niin saatiin ideaksi pienessä porukassa (minä, tämä jätkä ja kaksi tyttökaveriani) ns. "sex couchauksen" leikkiminen. 

He kertoivat mitä kaikkea mun ja tämän jätkän tulee suorittaa. :D "Jalka sinne, käsi sinne, nyt pientä hierontaa sieltä sun täältä, nyt avaat sen vyön hampaillasi, puhukaa toisillenne jotain tuhmaa, mene nyt toisen päälle ja hiero itseäsi häntä vasten...". Tämä kaikki kuitenkin vaatteet päällä mutta melko avoimesti muuten. Kädet olivat siis toisten pöksyissä samalla kun meitä tarkkailtiin. :D

Ja sitten jättivät meidät kahdestaan jatkamaan, lukitsivat huoneen oven, sanoivat "pitäkää hauskaa, valmentajat toivovat menestystä" ja loppujen lopuksi pantiin niin, että kaikki tiesivät mitä ollaan tekemässä :D Koomista, koska ei mun ja tämän miehen välillä aikaisemmin edes mitään kipinää ollut... 

Mitäs mietitte? Normipäivä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slut

Vierailija
2/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikilla oli kivaa ja ehkäisy kunnossa, niin ei mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöh...

Vierailija
5/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kovin sairasta ollut. Vähän kieroa tai outoa ehkä, mutta lähden siitä olettamuksesta että kaikilla oli kivaa ja myös katsojat nauttivat. Eihän ryhmäseksikään ole mitenkään oletusarvoisesti "sairasta".

Vierailija
6/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on kivaa.

Vierailija
7/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää 19wee

Vierailija
8/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kahden suostuvaisen aikuisen välillä tapahtuva eroottinen kanssakäyminen ei ole sairasta. Sairasta on raiskaus, insesti, eläinten hyväksikäyttäminen. Kaikki asetelmat, joihin liittyy kieroutunut vallankäyttö.

Vierailija
9/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah.

Mut ketkä normaalit ihmiset tekee noin? Jossain mökillä missä on 20 kaveria. :D Eikä edes kännissä.

Siitä sanavalinta

-ap

Vierailija
10/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
11/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisessä porukassa 24-27 :-) -ap

Vierailija
12/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:10"]Hahah.

Mut ketkä normaalit ihmiset tekee noin? Jossain mökillä missä on 20 kaveria. :D Eikä edes kännissä.

Siitä sanavalinta

-ap
[/quote]Onhan parinvaihtajat ym. yleensä ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
13/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö olla jotenkin ainutlaatuinen? :D

Vierailija
14/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän teinimeininkiä

Vierailija
15/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:15"]Yritätkö olla jotenkin ainutlaatuinen? :D
[/quote]
Sellaisen kuvan saa noista "kuka muka tekee noin heh xD" -kuvauksista.

Monikin tekee :) mutta harva ottaa siitä isoa sulkaa hattuun ja huutelee ympäriinsä. Esim ryhmäseksi on joillekin "waaauuu arvaa mitä koklasin!!!!" ja joillekin arkipäivää.

Vierailija
16/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että olen hirvittävän tiukkis ja konservatiivinen tällaisissa asioissa, mutta minusta tuossa ei ole mitään sairasta. Olitte toisten edessä vaatteet päällä ja varsinainen toiminta tapahtui kahden kesken.

Vierailija
17/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana tulee mieleen, että entä jos olisit halunnut vessaan ennen aktia ja ovi oli lukittu. Tai darrapaskalle. Seuraavaksi pohdin, että mitä ihmeen uskaliasta tai sairasta tuossa on: onko sun kavereille jotenkin ihan uusi asia, että aikuiset ihmiset harrastaa seksiä ja krapulassa kelpaa kuka vaan.

Sairasta olisi ollut, jos olisit purrut aktin jälkeen sen äijän peniksen irti.

Vierailija
18/22 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku wt ap??

Vierailija
19/22 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuh että oli tarina :D

Vierailija
20/22 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin olla mukana tuollaisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi