Tahtoisin naisen istuvan kasvoilleni..
Nyt heti.. tahtoo pehmeän ja lämpimän pepun vasten kasvoja. Tämä on päästävä vielä kokemaan.
Kommentit (5)
Täälä Erkki 62, mulla on pehmeät isot pakarat ja mukavat rypäleet pukamina, isot roikkuvat kivekset, voisit imaista ne suuhusi, samalla nenäsi hyväilisi anustani, voisin ottaa sun kalusi käsittelyyn samalla.
Vierailija kirjoitti:
Täälä Erkki 62, mulla on pehmeät isot pakarat ja mukavat rypäleet pukamina, isot roikkuvat kivekset, voisit imaista ne suuhusi, samalla nenäsi hyväilisi anustani, voisin ottaa sun kalusi käsittelyyn samalla.
Jos tädillä on munat se on setä, olet jotenkin identifioitunut naiseksi, no sellaista sattuu. Eikä siinä mitään, se nyt on vaan muotia. Poikkeet vaan jossain remontissa, vehkeet pois ja unohtamatta hemorroidejasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tädillä on munat se on setä, olet jotenkin identifioitunut naiseksi, no sellaista sattuu. Eikä siinä mitään, se nyt on vaan muotia. Poikkeet vaan jossain remontissa, vehkeet pois ja unohtamatta hemorroidejasi.
Olet väärässä, tätä nykyä psykkinen minäni määrittelee sukupuoleni, joten olen nainen, kun tunnen olevani.
Olen nainen isolla peniksellä ja roikkuvilla kiveksillä ja pehmeällä isolla takapuolella.
Kyllä vanha tietää, luulisi nuoremmankin olevan perillä missä mennään nyky mailmassa.
Voin laitta stay upit ja hameen ja sitoa silmäsi, niin saat nauttia 😁
Eki 62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, tätä nykyä psykkinen minäni määrittelee sukupuoleni, joten olen nainen, kun tunnen olevani.
Olen nainen isolla peniksellä ja roikkuvilla kiveksillä ja pehmeällä isolla takapuolella.
Kyllä vanha tietää, luulisi nuoremmankin olevan perillä missä mennään nyky mailmassa.
Pa
Voin laitta stay upit ja hameen ja sitoa silmäsi, niin saat nauttia 😁
Pahasti liiraa eira ekillä. Minäkuva hukassa. Oletki varma vai haluatko olla kenties kolmas sukupuoli. Kummin päin sulla on muuten kirkkovene? Poikittain kuin kuu turkin taivaan alla?
Kuulostaa muka kivalta, mutta onko se kuitenkaan niin kiva jos joku istuu siihen koko painollaan eikä saa happea?