Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jes! Oma painotavoite on täyttynyt! Tuntuu hyvältä.

Vierailija
16.06.2015 |

Olen nostanut kovalla työllä painon 48 kilosta 58 kiloon, ja kävin äsken vaa'alla, nyt se on vihdoin saavutettu! Pituutta on 166cm. Uskokaa tai älkää, nyt on hyvä olla omassa kropassa! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Onnea! Itse olen laihduttanut kevään aikana 10kg ja nyt alan olla normaalipainoinen.

Vierailija
2/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:12"]Hienoa! Onnea! Itse olen laihduttanut kevään aikana 10kg ja nyt alan olla normaalipainoinen.
[/quote]
Kiitos! Onnea myös itsellesi!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh! Välillä näin päin!

Minulla on vajaa 2 kg tavoitapainoon jäljellä. Vuodessa kiloja pudonnut noin 15. Kaikki raskauden jäljiltä.

Vierailija
4/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:18"]Oh! Välillä näin päin!

Minulla on vajaa 2 kg tavoitapainoon jäljellä. Vuodessa kiloja pudonnut noin 15. Kaikki raskauden jäljiltä.
[/quote]
Vau! ei enää pitkä matka tavoitteeseen! Onnea :)

Vierailija
5/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:18"]Oh! Välillä näin päin!

[/quote]
[/quote]

Kiitos! Paino on pudonnut hitaasti ja huomaamatta, enkä osaa oikein hahmottaa todellista kokoani tällä hetkellä. Vaatteiden istuvuus on toki ihan eri luokkaa kuin 15 kiloa sitte, ja olo tuntuu mukavalle, mutta peilikuva näyttää edelleen paksulle! Outoa...

Vierailija
6/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:18"]Oh! Välillä näin päin!

[/quote]
[/quote]

Kiitos! Paino on pudonnut hitaasti ja huomaamatta, enkä osaa oikein hahmottaa todellista kokoani tällä hetkellä. Vaatteiden istuvuus on toki ihan eri luokkaa kuin 15 kiloa sitte, ja olo tuntuu mukavalle, mutta peilikuva näyttää edelleen paksulle! Outoa...
[/quote]
Joo, tiedän tunteen... Vaatteet istuu eritavalla, kroppa tuntuu hyvälle, mutta peilistä katsoo edelleen se sama ihminen. Muut kyllä on huomannut, jos ei kauhean useasti näe. Hassua :) ehkä se mieli ja oma kropankuva tulee vähän viiveellä...

Vierailija
7/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:18"]Oh! Välillä näin päin! Minulla on vajaa 2 kg tavoitapainoon jäljellä. Vuodessa kiloja pudonnut noin 15. Kaikki raskauden jäljiltä. [/quote] Vau! ei enää pitkä matka tavoitteeseen! Onnea :) [/quote] Kiitos! Paino on pudonnut hitaasti ja huomaamatta, enkä osaa oikein hahmottaa todellista kokoani tällä hetkellä. Vaatteiden istuvuus on toki ihan eri luokkaa kuin 15 kiloa sitte, ja olo tuntuu mukavalle, mutta peilikuva näyttää edelleen paksulle! Outoa...

[/quote]

Hieno saavutus. Täällä kutakuinkin samanlainen urakka. Nyt vasta 2 kk painonpudotusta takana, mutta nyt sai jo vaihtaa alusvaatteet pienempiin. Oman peilikuvan kanssa on vähän hukassa, mutta projekti on edelleen hyvin kesken.

Oma haaste itselläni on sitten vaan pitää se saavutettu paino, olen sen kanssa tekemässä aivotyötä, että tämä ei nyt ole mikään laihdutuskuuri, vaan elämäntapamuutos.

Vierailija
8/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova työ on tavoitteen täytyttyä juuri se, että saa pidettyä sen muutoksen ja on asennoitunut elämäntapamuutoksiin. Tsemppiä kaikille muuttujille :)

Vierailija
9/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Y) :-)