Menkää luovuttamaan verta!
Se ei kauaa kestä, ei tee kipeää, ja saatte aina tietää hemoglobiininne. Olo on hyvä sen jälkeen ja mieli korkealla kun on edes sen pienen verran tehnyt jotain yleishyödyllistä! Sinne vain!
Kiitos!
Kommentit (34)
Ei saa huijata että kyseessä olisi täysin haitaton projekti
Älkää. Tuo on pelkkää rahastusta. Yhdestä veripussista maksetaan satoja euroja. Rikkaat rikastuu.
SPR ei todellakaan rikastu minun verelläni.
En voi vielä. Kävin juuri ennen joulua.
Olin säännöllinen verenluovuttaja monta vuotta, mutta sitten todettiin pieni geneettinen poikkeama, joka estää luovutuksen
Meidän rokottamattomien veri tulee olemaan omaisuuksien arvoista tulevaisuudessa, joten en tietenkään luovuta verta ilmaiseksi.
Luovuttaisin, mutta lääkitykseni estää sen. :(
Se sinun veresi on ilmaista sille joka sen saa ja joka sitä tarvitsee.
Tietenkin veripussit hinnoitellaan koska SPR:n työntekijätkin tarvitsevat työstään palkan.
Kiitos teille jotka olette luovuttaneet ja jotka luovutatte :)
Vierailija kirjoitti:
Meidän rokottamattomien veri tulee olemaan omaisuuksien arvoista tulevaisuudessa, joten en tietenkään luovuta verta ilmaiseksi.
Missä olet ajatellut myyväsi sitä? Tori.fi vai?
Olette käsi ojossa sitä kuitenkin ottamassa mahdollisesti vastaan sairaalassa. Mistä se veri sinne tulee ellei joku luovuta?
En mene, sain viime kerran jälkeen rytmihäiriöitä ja veriryhmäkin on AB+ joten ei ole paljoa käyttöä mun verelle.
SPR myy veripussin 1000e hintaan ulkomaille, en varmasti mene luovuttamaan.
Olen luovuttanut jo useamman vuoden ajan, koska mulla on hätäverta. Viimeisimmän kerran jälkeen tuli niin kauhea migreeni päälle, että en ole uskaltanut luovuttaa enää sen jälkeen.. Ehkä taas alan käymään, kerran vuodessa.
Tekee kipeää sillon kun lyövät hermovaurion. Jäi ikuiseksi vammaksi eivätkä edes korvanneet. Että älkää menkö!
Vierailija kirjoitti:
Olette käsi ojossa sitä kuitenkin ottamassa mahdollisesti vastaan sairaalassa. Mistä se veri sinne tulee ellei joku luovuta?
Ketkä te? Suurin osa vastasi ettei saa tai voi luovuttaa. Esim minua eivät huoli, väärä lääkitys ja vaarallisen alhainen hb. Vaikka miten tyrkyttäisin itseäni, eivät ota.
Menisin, mutta pitäisi olla selvinpäin. Alan päivittäin tissutella jo aamusta lähtien sitä punkkua ja seuraan tätä vauva-palstaa. Eli: Ei ole aikaa ja en kelpaa!
En voi.