Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan hirveä päivä. Päätin tehdä vihdoinkin rikosilmoituksen hullusta miehestäni

Vierailija
06.02.2022 |

On lyönyt minua monta kertaa, pahoinpidellyt ja hyökännyt kimppuun. Rikkonut omaisuuttaamme. Tämä oli kuitenkin liikaa. Ajoi auton tarkoituksella ojaan, kun suuttui minulle ja halusi pelotella minua.
No oma autonsa oli eikä minun.
Lähdin ystävälle yöksi enkä aio palata kotiin enää ikinä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni päätöksestäsi.

Vierailija
2/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä. Päätöksen tekeminen oli vaikein askel, nyt vielä täytyy pysyä siinä. Ota itsellesi vaikka kuva tuosta viestistäsi jotta heikkonakin hetkenä muistat miksi teit mitä teit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, huomenna se on maailman ihanin mies taas kun kehuu sua . Se on tosirakkautta. Sisimmässäsi kaipaat jo miestäs nyt.

Vierailija
4/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut suututtamatta miestäsi. Olisitte kivasti kotona sovussa viettämässä koti-iltaa ja auto olisi kunnossa. Jos olisit ollut maltillisempi niin muutkin episodit olisi vältetty.

Vierailija
5/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTA ETTÄ ERON AIKAAN NAISEN HENKI ON ENITEN VAARASSA. ÄLÄ OIKEASTI NÄE HÄNTÄ MISSÄÄN KAHDEN KESKEN.

VIROSSA AMMUTTU HANNA-MARIAKIN OLISI VÄLTTÄNYT EHKÄ LUODIN TAKTIKOIMALLA.

Vierailija
6/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Ei pidä valittaa....

Vierailija
7/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko satujasi. Varsinkaan täällä trollipalstalla.

Vierailija
8/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella tutulta. Lähipiirissäni oli tällainen parisuhde, jossa oli mukana vielä kaksi lasta. Sen enempää menemättä yksityiskohtiin, tarina päättyi valitettavasti eroon ja miehen hirttäytymiseen. Haluan kuitenkin sanoa, että älä koskaan syyllistä itseäsi miehesi valinnoista.

Vierailija
9/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen mies etten uskaltaisi jättää häntä, ellen pakenisi huitsin Nevadaan. Parempi näin vaan.

Vierailija
10/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule

Kuuklaa Lauran murha ja Anna Baricin murhat.

Laura murhattiin kun haki tavaroita eron jälkeen ja sama Annalla , kerrostalon häkkivarastoon vanha ikäloppu ukko murhas…..

Ä

Lauran ukko i r ak , Anna kre Ikka

Vierailija
11/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella tutulta. Lähipiirissäni oli tällainen parisuhde, jossa oli mukana vielä kaksi lasta. Sen enempää menemättä yksityiskohtiin, tarina päättyi valitettavasti eroon ja miehen hirttäytymiseen. Haluan kuitenkin sanoa, että älä koskaan syyllistä itseäsi miehesi valinnoista.

Lisäksi tuossa tapauksessa useampi nainen väisti luodin, joten.

Vierailija
12/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen ole hakattavana. He lähtevät kälppimään jo ilkeästä mulkasusta.

Vierailija
13/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut istumaan autossa, jolla ajaa raivohullu 150 km/h. Joskus 70-luvulla siis. Viinaa myös päässä. Satuin vaan lausahtamaan, että ollaan tässä henkemme kaupalla. Juu, väärin oli minultakin olla kyydissä.

Mutta älä mene kyytiin, älä mene yksin hakemaan tavaroita!

ÄLÄ palaa takaisin äläkä anna anteeksi, tiedän sen tunteen. Mutta älä lankea siihen!

Vierailija
14/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös sekopää hakkaajan kanssa. Tuli mitta niin täyteen että lähdin vaikka pelkäsin aivan helvetisti. Sain jostain voimaa ja sisua. Karkasin toiseen kaupunkiin. Ei ollut helppoa järkätä työt ja asunnot sekä taaperon hoito. Mutta tein sen ja ostin jopa oman asunnon samassa rytinässä. Tästä 8 vuotta. Oli paras päätös koskaan. Lähde sinäkin ja pysy kaukana ukosta !!

Vierailija
15/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista rikosta tuossa ei ole tapahtunut. Se, että joku ajaa auton ojaan, on selitettävissä monin eri tavoin ellei kyydissä ole ollut varteenotettavia todistajia.

Vierailija
16/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, huomenna se on maailman ihanin mies taas kun kehuu sua . Se on tosirakkautta. Sisimmässäsi kaipaat jo miestäs nyt.

Muista että olet ihana vaikka tuo pkasa ei sua kehuiskaan.  Et tarvitse mitään häneltä.