Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako lähteä hyvin työllistävästä duunarihommasta korkeakouluun?
06.02.2022 |
Jos se korkeakoulututkinto ei sitten työllistäkään yhtä hyvin ja sitten et pääse enää duunarihommiinkaan takaisin koska olet ylikoulutettu?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei kannata. Työn ohessa voi opiskella avoimessa yliopistossa kiinnostavia aineita ja suorittaa arvosanoja ilokseen ja kehittää itseään. Ammattikirkeakoilussa voi opiskella myös avoimesti tai työn ohessa.