Persposkeni juuttuvat yhteen
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:11"]Jos oikeasti on tota kokenut niin ei vitsaile. Pari vuotta sit uudessa työpaikassa sain kunnon persposki hiertymän. Vanhat työhousut käyneet pieneksi mutta pakko käyttää ennen kuin firmasta sain uudet. Työssä paljon kävelyä ja housut niin kireät että pakarat ihan yhdessä ja kävely teki kipeää kunnes katoin kotona että varmaan 15 cm pitkä kirkkaan punainen hiertymä pakaravaon about puolivälistä ja jatkui alaspäin pakaraväliä. Olin kuitenkin hoikkakin yhä vaikka silti sen verran isompi että vanhat housut kiristi kunnolla.
Sit vaan kotona aloin käyttään bepanthenia ja olin kotona väljissä ilmavissa alkkareissa. Töihin mennessä ja töissä ollessakin varmaan tunnin välein lisäsin vaseliinia hemmetisti pakaroihin ja niiden väliin. Onneksi oli mustat paksuhkot työhousut niin ei vaseliini näkynyt ulospäin, vaikka alkkarit tietysti ihan vaseliinissa oli. Vaseliini alkoi auttamaan heti kun ei enää hiertänyt ja meni varmaan viikko tai jotain että sain uudet normaalikokoiset työhousut. Ja paranemiseen meni varmaan pari viikkoa ettei tuntunut enää mitään. Punertava hiertymä näkyi varmaan viikkoja senkin jälkeen kunnes vaaleni pikkuhiljaa.
[/quote]
Öh... Kyllä persposkeni juuttuvat, usko pois. Tai älä usko. Ihan sama oikeastaan! Piltsukkanikin on välillä väärässä asennossa, kun näpräilen häpyhuulia ja ne jumittuvat vääriin asentoihin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:00"]Ihosi on liian kuiva siitä kohtaa. Kokeile Ceridal-ölyä, jota saa apteekista. Kun vaivasi helpottaa, voit tehdä älykkäämpiä aloituksia. Oletko kenties lukiolainen, joka ei ole saanut, tai jonka ei edes ole tarvinnut hakea kesätöitä?
[/quote]
Älä pilkkaa persposkieni olemusta. Äläkä minua.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:04"]Oletko leikkinyt liimaleikkejä?
[/quote]
En!
Ihosi on liian kuiva siitä kohtaa. Kokeile Ceridal-ölyä, jota saa apteekista. Kun vaivasi helpottaa, voit tehdä älykkäämpiä aloituksia. Oletko kenties lukiolainen, joka ei ole saanut, tai jonka ei edes ole tarvinnut hakea kesätöitä?
Jos oikeasti on tota kokenut niin ei vitsaile. Pari vuotta sit uudessa työpaikassa sain kunnon persposki hiertymän. Vanhat työhousut käyneet pieneksi mutta pakko käyttää ennen kuin firmasta sain uudet. Työssä paljon kävelyä ja housut niin kireät että pakarat ihan yhdessä ja kävely teki kipeää kunnes katoin kotona että varmaan 15 cm pitkä kirkkaan punainen hiertymä pakaravaon about puolivälistä ja jatkui alaspäin pakaraväliä. Olin kuitenkin hoikkakin yhä vaikka silti sen verran isompi että vanhat housut kiristi kunnolla.
Sit vaan kotona aloin käyttään bepanthenia ja olin kotona väljissä ilmavissa alkkareissa. Töihin mennessä ja töissä ollessakin varmaan tunnin välein lisäsin vaseliinia hemmetisti pakaroihin ja niiden väliin. Onneksi oli mustat paksuhkot työhousut niin ei vaseliini näkynyt ulospäin, vaikka alkkarit tietysti ihan vaseliinissa oli. Vaseliini alkoi auttamaan heti kun ei enää hiertänyt ja meni varmaan viikko tai jotain että sain uudet normaalikokoiset työhousut. Ja paranemiseen meni varmaan pari viikkoa ettei tuntunut enää mitään. Punertava hiertymä näkyi varmaan viikkoja senkin jälkeen kunnes vaaleni pikkuhiljaa.