Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastata miten mennyt päivä jos ei ole tehnyt mitään erityistä?

Vierailija
06.02.2022 |

Istunut vaan tietokoneen äärellä ,koronassa : D Vai keksittekö te tohon jotain kaunistelevaa ja mielikuvitusta käyttäen. Kun haluaisi tehdä vaikutuksen uuteen tapailutyyppiin, eikä vaan jotain tylsää vastata tyyliin tässähän tämä. Pitää olla jotain mihin tarttua ja jatkaa keskustelua :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että mittailit pimppakarvojas selvittääkses niiden pituuden keskihajonnan

Vierailija
2/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinäpä tuo, mites sulla"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo hitusen kiinnostavaa että olet koronassa.

Vierailija
4/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etenkään koronassa pitäisi tehdä jotain erityistä?

Vierailija
5/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köllötellyt viltin alla, koneella istuen teekuppi kädessä, niinkuin kaikissa mahdollisissa mainoksissa.

Vierailija
6/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa aina jotain kivaa. Inhoa semmoisia vastauksia kuin "eipä mitään", "ei erityistä". Jos on ollut kotipäivä niin kerron milloin herännyt ja mitä olen tehnyt. Usein sitten liitän jutusteluun päivän aiheita netista, radiosta ym., jos ne koskettavat minua ja kehitän keskustelua eteen päin.

Vierailija
7/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että oot trollaillu vauva.fi:ssä

Vierailija
8/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut iisisti, levännyt ja keräillyt voimia tulevaa talvilomaviikkoa (sairalomaviikkoa, työviikkoa) ajatellen.

-öynöy :d

Vierailija
9/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etenkään koronassa pitäisi tehdä jotain erityistä?

Koska mammoilla korona ei aiheuta oireita, tai korkeintaan yhden päivän pienen köhän, jota tuskin huomaa. Tottahan silloin voi tehdä ihan mitä vaan. 

Vierailija
10/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat siis antaa väärän kuvan itsestäsi jo heti alussa? Tehdä itsestäsi mielenkiintoisemman kuin olet? Mitä siitä saat, kun tutustutte ja totuus selviää hänelle? Olet erittäin tyhmä!

Vierailija
11/19 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat siis antaa väärän kuvan itsestäsi jo heti alussa? Tehdä itsestäsi mielenkiintoisemman kuin olet? Mitä siitä saat, kun tutustutte ja totuus selviää hänelle? Olet erittäin tyhmä!

En ole ap, mutta itse en ainakaan ymmärrä, mikä pointti on aloittaa keskustelu jostain tosi tylsästä jutusta. Ja jos joku on koronan takia vain sisällä koko päivän,. eihän se kerro henkilöstä itsestään tai hänen ajankäyttötottumuksistaan mitään. Minusta tuollainen "miten päivä on mennyt" on huono aloitus, kun kyse on täysin tuntemattomasta ihmisestä.

Vierailija
12/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siihen voi vastata vaikka miltä päivä on tuntunut. Ei kukaan halua kuulla listaa asioista joita oot tehnyt.

Vierailija
13/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen toiseen voi tarttua, on varmuudella kysyjän mielestä mielenkiintoista.

Vierailija
14/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ei tekisi muhun vaikutusta, ja jossain vaiheessa totuus tulee joka tapauksessa ilmi.

Vierailija
15/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin, että hyvä päivä. Ja karsisin ne kaikki, joilla on jotakin valitettavaa ihan tavallisesta päivästä. Negatiiviset ihmiset on raskaita.

Vierailija
16/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Jos minulta kysyttäisiin noin ja tilanne olisi sama kuin aloittajalla, kertoisin jotain siitä, mitä olen tietokoneella tehnyt (esim. lukenut tai katsonut jotain kiinnostava). Tai sitten voisin puhua siitä, miten tylsistynyt olen jo siihen, että pitää vain olla kotona koronan takia. Ei elämässä tarvitse olla meneillään mitään merkittävää, että siitä voi puhua. Ihmisellä on kuitenkin koko ajan ajatuksia. Ja jos niitä ei ole vaikka sairauden takia oikein ollut, voi sitten kertoa siitä. Että olen nyt maannut kuin vihannes.

Vierailija
17/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaisin, että hyvä päivä. Ja karsisin ne kaikki, joilla on jotakin valitettavaa ihan tavallisesta päivästä. Negatiiviset ihmiset on raskaita.

Mutta jos ajattelee, että haluaa viedä keskustelua eteenpäin, pelkkä "hyvä päivä" on umpikuja. Pitää antaa toiselle osapuolelle jotain, mihin tarttua (ja se ei ole pelkkä "entä sulla").

Vierailija
18/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ajattelee, että haluaa viedä keskustelua eteenpäin, pelkkä "hyvä päivä" on umpikuja. Pitää antaa toiselle osapuolelle jotain, mihin tarttua (ja se ei ole pelkkä "entä sulla").

Sanoiko joku, ettei saa sanoa muuta kun että hyvä päivä? Pointti oli että nagatiivinen valitus karkottaa. Ellei ole oikeaa valitettavaa, niin ei valita, vaan sanoo jotakin positiivista.

Vierailija
19/19 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko joku, ettei saa sanoa muuta kun että hyvä päivä? Pointti oli että nagatiivinen valitus karkottaa. Ellei ole oikeaa valitettavaa, niin ei valita, vaan sanoo jotakin positiivista.

Riippuu ihan, miten sen asian ilmaisee. Jos on koronan takia kärsinyt pahaa oloa tai negatiivisia tunteita, nekin voi kertoa, mutta huumorilla tai itseironialla, niin se ei kuulosta valitukselta.