Miten mies voi edelleen haluta vanhaa rumaa akkaa?
En keksi itse yhtään syytä, että joku haluaisi sänkyyn kanssani. Näen sen sijaan paljon rumaa ja ällöttävää. Minun on mahdotonta ymmärtää miestäni, joka edelleen haluaisi seksiä kanssani. Miksi? Sehän on oksettavaa!
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:52"]
Ap:lle sanoisin, että mies näkee sinut toisin silmin. Ehkä olet itse liian kriittinen peilikuvan suhteen.
Tuolle 37-vuotiaalle sanoisin, että voisitko ajatella eroa? Lähtisit lasten kanssa pois. Ero haukkuvasta miehestä tekisi hyvää itsetunnollesi ja ehkä myöhemmin olisit valmis suhteeseen, jossa sinulla olisi sinua arvostava mies.
[/quote]
Ei niitä arvostavia miehiä vaan riitä kaikille. Eikä se ole millään tavalla kiinni naisen itsetunnosta. Vaikka se olisi kuinka vahva ja et suostuisi huonoon kohteluun, niin sitten saatkin olla yksin. Ei sillä ettei se olisi parempi, mutta ei se hyvä mies ole mikään itsestäänselvyys jokaiselle naiselle.
[/quote]
Totta. Se on jännä kuinka näkymättömäksi sitä voikin muuttua. Ilmeisesti se on joko p*skaa kohtelua tai ei kohtelua ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:12"]
12 vuotta olleet jo yhdessä?
Eikö mummelin vanhimmat lapset ole saman ikäisiä kuin miehensä?
[/quote]
???
Hyi, et ansaitse miestäsi! TUOLLA asenteella. :/
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:20"]
[/quote]
Eikö ole parempi myöntää ulkonäkönsä kuvottavuus kuin esittää itsevarmaa valheellisin perustein? En tiedä mitään sen nöyryyttävämpää kuin sen, että teeskentelisi olevansa kuumaa kamaa vaikkei todellakaan ole sinne päinkään.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:20"]
[/quote]
Eikö ole parempi myöntää ulkonäkönsä kuvottavuus kuin esittää itsevarmaa valheellisin perustein? En tiedä mitään sen nöyryyttävämpää kuin sen, että teeskentelisi olevansa kuumaa kamaa vaikkei todellakaan ole sinne päinkään.
[/quote]
Kannattaa sitten ottaa ero ja vapauttaa mies kauniimmille ja nuoremmille naisille. Sehän on kuitenkin tärkeintä miehelle naisessa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:20"] Hyi, et ansaitse miestäsi! TUOLLA asenteella. :/ [/quote] Eikö ole parempi myöntää ulkonäkönsä kuvottavuus kuin esittää itsevarmaa valheellisin perustein? En tiedä mitään sen nöyryyttävämpää kuin sen, että teeskentelisi olevansa kuumaa kamaa vaikkei todellakaan ole sinne päinkään. [/quote] Kannattaa sitten ottaa ero ja vapauttaa mies kauniimmille ja nuoremmille naisille. Sehän on kuitenkin tärkeintä miehelle naisessa.
[/quote]
Totta. Mitäpä piinaamaan molempia osapuolia.
No ei varmaan tuosta lähtökohdasta, mutta kannattaa sitouttaa se mies ennen kuin on ruma ja vanha ja pitää tallessa, niin sitten se pysyy siinä mukana vaikka alatkin käymään vanhaksi ja rumaksi.
Naimisissahan me ollaan, oltu jo 20 vuotta.
Tuskinpa miehesikään on mikään ruusu.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:41"]Tuskinpa miehesikään on mikään ruusu.
[/quote]
Kyllä se on, jos miestä voi ruusuksi sanoa. Hyvännäköinen ikäisekseen, on lihaksia, ei läskiä. ap
Miehes ei näe sua samalla tavalla! Sinä olet hänen mielestään todennäköisesti seksikäs, ihana ja haluttava. Mä en pidä itseäni rumana, vaikka olenkin jo lähes 50v, mutta toki minussa "virheitä" riittää. Viimeksi tänä aamuna rakastelimme ja mieheni ihaili rintojani, silitteli ja suuteli vatsaani (omasta mielestäni ei todellakaan kaunis) ja usein on kehunut, miten ihana vatsani on. En ymmärrä miten, siinä kun on raskausarpia, eikä liikunnasta huolimatta mikään pyykkilauta ole, mies vaan sanoo, että just sopivasti ihanan pehmoinen emon vatsa! Miehet on kummallisia otuksia <3.
Vanhalla rumalla akalla voi olla kultainen luonne, hyvä huumorintaju, elämän viisautta ja eläväinen pillu. Kaikki asioita, jotka nostavat halun ja kalun, yhdessä aivan vastustamattomia.
Ja yksi asia jota naiset eivät tajua ja usko. Paksu ja selluliitin muhkuroittama reisi, pakara ja masu tuntuvat käteen sileiltä ja naisellisilta, ei ne silitellessä tunnu. Aina niitä on yhtä mukava sivellä ja hyväillä, oli nainen nuori tai vanha, ruma tai kaunis. Ja ah se nänni kämmenpohjaa kutittelemassa, ei sillä väliä minkälaisesta pussukasta se nöpöttää.
Tässä minun syyni :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:45"]Miehes ei näe sua samalla tavalla! Sinä olet hänen mielestään todennäköisesti seksikäs, ihana ja haluttava. Mä en pidä itseäni rumana, vaikka olenkin jo lähes 50v, mutta toki minussa "virheitä" riittää. Viimeksi tänä aamuna rakastelimme ja mieheni ihaili rintojani, silitteli ja suuteli vatsaani (omasta mielestäni ei todellakaan kaunis) ja usein on kehunut, miten ihana vatsani on. En ymmärrä miten, siinä kun on raskausarpia, eikä liikunnasta huolimatta mikään pyykkilauta ole, mies vaan sanoo, että just sopivasti ihanan pehmoinen emon vatsa! Miehet on kummallisia otuksia <3.
[/quote]
Hmm, niin kai sitten. On vain mahdotonta ymmärtää ja uskoa. En voisi enää antaa miehen koskettaa mahaani. Ylipäätään kaikki kosketus vain muistuttaa mieleeni kaikki rumuudet mitä käden alla on. ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:49"]Vanhalla rumalla akalla voi olla kultainen luonne, hyvä huumorintaju, elämän viisautta ja eläväinen pillu. Kaikki asioita, jotka nostavat halun ja kalun, yhdessä aivan vastustamattomia.
Ja yksi asia jota naiset eivät tajua ja usko. Paksu ja selluliitin muhkuroittama reisi, pakara ja masu tuntuvat käteen sileiltä ja naisellisilta, ei ne silitellessä tunnu. Aina niitä on yhtä mukava sivellä ja hyväillä, oli nainen nuori tai vanha, ruma tai kaunis. Ja ah se nänni kämmenpohjaa kutittelemassa, ei sillä väliä minkälaisesta pussukasta se nöpöttää.
[/quote]
Katsoisitko sinä vapaaehtoisesti, ilman henkistä suhdetta, vaikka kuvia muhkuraisesta vanhasta akasta? Jos vastaus on ei, niin onko halusi silloin todellista? ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:49"]Vanhalla rumalla akalla voi olla kultainen luonne, hyvä huumorintaju, elämän viisautta ja eläväinen pillu. Kaikki asioita, jotka nostavat halun ja kalun, yhdessä aivan vastustamattomia.
[/quote]
Voi itku, miten nätisti mies voi sanoa! :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:49"]Vanhalla rumalla akalla voi olla kultainen luonne, hyvä huumorintaju, elämän viisautta ja eläväinen pillu. Kaikki asioita, jotka nostavat halun ja kalun, yhdessä aivan vastustamattomia. Ja yksi asia jota naiset eivät tajua ja usko. Paksu ja selluliitin muhkuroittama reisi, pakara ja masu tuntuvat käteen sileiltä ja naisellisilta, ei ne silitellessä tunnu. Aina niitä on yhtä mukava sivellä ja hyväillä, oli nainen nuori tai vanha, ruma tai kaunis. Ja ah se nänni kämmenpohjaa kutittelemassa, ei sillä väliä minkälaisesta pussukasta se nöpöttää. Tässä minun syyni :) [/quote] Katsoisitko sinä vapaaehtoisesti, ilman henkistä suhdetta, vaikka kuvia muhkuraisesta vanhasta akasta? Jos vastaus on ei, niin onko halusi silloin todellista? ap
[/quote]
Katselisin ja katselen, kuvista ja livenä.
Nuori ja kimmoinen nainen on eri tavalla seksikäs kuin vanhempi, jonka vartalon elämä on kirjonut. Mutta molemmat ovat minulle yhtä naisellisia, seksikkäitä ja haluttavia. Jokainen kaari, poimu ja muhkura on yhtä kiihottava. Ja viime kädessä seksikkyyden luovat muut seikat kuin ulkonäkö. Siis luonne, olemus, äly ja itsetunto, sielujen sympatiaa unohtamatta.
Tuntuu melkein perverssiltä tuo mitä sanot, 7/11, ja vaikka älyllisesti ymmärrän että noin voi olla, niin tunnereaktiona inho vanhaa kroppaani kohtaan on niin suuri, että en vaan pysty uskomaan... Minulla on hirveä ja yhä paheneva lukko seksin kohdalla, tiedän. ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:11"]
Tuntuu melkein perverssiltä tuo mitä sanot, 7/11, ja vaikka älyllisesti ymmärrän että noin voi olla, niin tunnereaktiona inho vanhaa kroppaani kohtaan on niin suuri, että en vaan pysty uskomaan... Minulla on hirveä ja yhä paheneva lukko seksin kohdalla, tiedän. ap
[/quote]
Niinpä. Se on sääli miten paljon energiaa naiset tuhlaavat ja mieltänsä myrkyttävät murehtimalla asioita, joilla suurimmalle osalle miehistä ei ole mitään merkitystä ja joita miehet eivät edes huomaa.
Meillä on kaksi todellisuutta. Median ja mainonnan luoma utopia ja maailma, jossa ihmiset elävät. Katso ympärillesi ja näe, miten mediautopian mielestä kelvottomat rumilukset ja paksukaiset kulkevat kadulla käsi kädessä onnellisina hymyillen. Miksi uskot mieluummin valheeseen kuin siihen mitä näet. Hyväksy itsesi ja elä onnellisena. Tavoittele utopiaa ja elä yksin onnettomana.
Näillä palstoilla esittävät vaatimuksiaan naisten vartaloista ja meuhkaavat mediaharhaan langenneet nuoret testosteronihuuruiset miehet, joilla on yhtä vääristynyt kuva todellisuudesta ja usein myös itsestään kuin sinulla itsestäsi. Muista, että näitä miehiä on kaikista miehistä vain pieni osa. Naisen, jolla on huono itsetunto vartalonsa suhteen, ei pitäisi lukea näiden palstojen kirjoituksia, ne vain vahvistavat vääristynyttä minäkuvaasi.
Miehet rakastuvat naiseen, joka hyväksyy itsensä ja on ylpeä vartalostaan. Näin se menee, usko minua.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:52"]
Ap:lle sanoisin, että mies näkee sinut toisin silmin. Ehkä olet itse liian kriittinen peilikuvan suhteen.
Tuolle 37-vuotiaalle sanoisin, että voisitko ajatella eroa? Lähtisit lasten kanssa pois. Ero haukkuvasta miehestä tekisi hyvää itsetunnollesi ja ehkä myöhemmin olisit valmis suhteeseen, jossa sinulla olisi sinua arvostava mies.
[/quote]
Ei niitä arvostavia miehiä vaan riitä kaikille. Eikä se ole millään tavalla kiinni naisen itsetunnosta. Vaikka se olisi kuinka vahva ja et suostuisi huonoon kohteluun, niin sitten saatkin olla yksin. Ei sillä ettei se olisi parempi, mutta ei se hyvä mies ole mikään itsestäänselvyys jokaiselle naiselle.