Miehet vastaamaan: miten käyttäydyt jos olet kiinnostunut naisesta
Eli miten siis käyttäydyt treffeillä jos olet kiinnostunut naisesta tosi tarkoituksella? Onko siitä haittaa jos nainen osoittaa oman kiinnostuksensa, latiskuuko ns saalistusvietti ja kiinnostus lopahtaa?
Kommentit (61)
Menee ehkä vähän ohi alkuperäisen kysymyksen... Mutta ite en uskalla oikein luottaa minkäänlaisiin merkkeihin. Ihastuneena uskon, että helposti vaan toivoo sitä vastakaikua toiselta puolelta niin paljon, että näkee kaikki toisen eleet/ilmeet/sanomiset/ teot ihastumisen merkkeinä, vaikka olis ihan normaalista ystävällisestä käytöksestä vaan kysymys kanssaihmistä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:47"]
Saatan vaivihkaa katsella. Ehkä odotan et jäisin katseesta kiinni. Sen verran ujo olen kuitenkin et suuri kynnys tehdä aloite. Ja vihjailu ei toimi. Toisen pitäisi sanoa suoraan...m30.
[/quote]
Miten oot päätynyt suhteisiin? Tai oletko? Miksiköhän naiset taas miinuspeukuttaa?? Minusta ihania miehet, jotka ennemmin ujostelee, kuin limaisesti tulevat iskemään.
[/quote]
Niin no, monien naisten mielestä mies ei ole mies jos ei uskalla tehdä aloitetta tai tulla iskemään. Siksi ujot joutuvatkin usein tyytymään omaan käteensä.
M25
[/quote]
Itse en kyllä naisena ajattele noin miten kirjoitit. Tuo ei ole se asia joka mielestäni tekee ns miehestä miehen. Yleensä asia tuppaa vain olemaan niin, että useat naisetkin ovat ujoja, siihen vielä lisätään meidän suomalaisten huonot sosiaaliset taidot sukupuolesta riippumatta, niin lopputulos on valmis: Suomessa on järjettömän suuri määrä yksin asuvia sinkkuja.
[/quote]
Niin no sinä et ajattele. Aika moni kuitenkin ajattelee niin, että pitää olla miehen otteet.
[/quote]
Blääh, ei jatkoon. Eikä ajattele :)
[/quote]
No ei sitten :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:30"]
Jos haluan tosi paljon naista ja uskallan mennä juttelemaan, niin suusta tulee ulos vaan jotain sekavaa ja katse harhailee. Tiedän että näin ei saisi tapahtua. Anteeksi naiset.
[/quote]
Vitun karmiva creeperi. Et osaa kohdella naisia ihmisenä. Häpeä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:33"]
Menee ehkä vähän ohi alkuperäisen kysymyksen... Mutta ite en uskalla oikein luottaa minkäänlaisiin merkkeihin. Ihastuneena uskon, että helposti vaan toivoo sitä vastakaikua toiselta puolelta niin paljon, että näkee kaikki toisen eleet/ilmeet/sanomiset/ teot ihastumisen merkkeinä, vaikka olis ihan normaalista ystävällisestä käytöksestä vaan kysymys kanssaihmistä kohtaan.
[/quote]
Hyvä pointti, ja varmasti totta. Ihmismielen tapa toimia tuollaisessa tilanteessa.
Treffeillä? Jos pääsen treffeille olen varmasti kiinnostunut!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:04"]
Yleensä silloin(kin) kullini ottaa reilun etunojan ja täyttyy verellä. Katson naista kiinteästi tisseihin ja pillun alueelle, välillä ehkä silmiinkin. Puristelen penistäni housujen läpi ja lipsuttelen kieltäni. Jos olen lähikontaktissa nylkytän ja hieron kovalla kulllilla naisen persettä. Puristelen tissejä ja työnnän kielen korvaan. Tässä jotakin touhuistani, välillä tykkäävtät ja välillä eivät, minä tykkään aina.
[/quote]
Voih mikä luuseri ja lassukka minä olen. Minä juttelen vaan mukavia drinksuttelun ohella, tanssin jälkeen pidän naisen uumasta kiinni pöytään taluttaessa. Valomerkin jälkeen kysy vienosti mahdollista saman suuntaista yhteistä taksimatkaa... Voi kurjuutta, joudun niin useasti tyytymään omaan tumppuuni...!!! ;P
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:38"]
Jos haluan tosi paljon naista ja uskallan mennä juttelemaan, niin suusta tulee ulos vaan jotain sekavaa ja katse harhailee. Tiedän että näin ei saisi tapahtua. Anteeksi naiset.
[/quote]
[/quote]
Juuri näin. Ärsyyttää kun miehet ei voi käyttäytyä NORMAALISTI naisten seurassa. Ihan kun me oltaisiin vaan jotain esineitä ja pillunkantotelineitä miehille!!!
[/quote]
Ootteko ihan pimeitä vai mikä tää on tää asenne? Ilmeisesti ette itse ole koskaan olleet ihastuneita...
Ihanan suloista, jos mies häkeltyy minusta niin ettei saa mitään järkevää suustaan, aawwwww! :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:45"]
En antanut ensimmäisillä treffeillä, enkä toisilla, huomenna tulossa kolmannet enkä anna sittenkään. Kaikki treffit minun ehdottamiani, on kyllä lähtenyt heti mukaan, ja ylihuomisille treffeille teki ravintolasta pöytävarauksen meille (pyynnöstäni tosin). Ensimmäisillä treffeillä kysyi hermostuneesti, että jos treffit ei onnistu niin loppuuko työsuhteemme (meidän yrityksemme ovat tekemisissä keskenään), ja vastasin, että ei tietenkään vaikuta työasioihin mitenkään (niin kun ei vaikutakaan). Siitä tuli vain ajatus, että suostuiko treffeille sen vuoksi ettei liikeasiat pissisi :/
[/quote]
Kiinnostunut mies ehdottaisi itse treffejä, eikä hänelle tulisi mieleenkään kysyä moista asiaa ("jos ei onnistu"). Ihan selkeä tapaus; ei kiinnosta tarpeeksi, vain sen verran että joko tylsyyttään tai kohteliaisuuttaan suostuu sinun ehdotuksiin tai sitten pelkää sitä työhommaa. Älä ehdota enää enempiä treffejä ja osoita selkeästi että työsuhde jatkuu ennallaan. Sitten näet tuleeko mieheltä mitään mielenkiintoa.
Jatkossa ehdota itse enintään kahdet treffit, ja sen jälkeen jätä pallo miehelle. Muuten tulet roikkuneeksi tyypeissä jotka tapailevat sinua vain paremman puutteessa / tylsyyteen / kun kerrankin joku nainen tekee aloitteen. Ei siksi, että olisivat sinuun ihastuneita.
[/quote]
[/quote]
Juuri näin. Ärsyyttää kun miehet ei voi käyttäytyä NORMAALISTI naisten seurassa. Ihan kun me oltaisiin vaan jotain esineitä ja pillunkantotelineitä miehille!!!
En tiedä mutta jotain teen väärin koska naiset joista olen ollut eniten kiinnostunut ovat saaneet semmosen kuvan ettei minua kiinnosta ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ainakin yrittää tehdä jotain.. Meneppäs itse naisena iskemään miehiä jos huomio ei kelpaa. Ja muutenkin ihan älytön kommentti. Mitä mies sille mahtaa jos nainen on niin vastustamaton. Tuskin mies harkitusti alkaa sönköttömään ja katse alkaa harhailemaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:52"]
En tiedä mutta jotain teen väärin koska naiset joista olen ollut eniten kiinnostunut ovat saaneet semmosen kuvan ettei minua kiinnosta ollenkaan.
[/quote]
Kuulostaa oudolta. Miten olet ilmaissut kiinnostuksesi? Oletko kertonut leideille treffien päätteeksi, että olipa todella mukava ilta ja haluaisin ottaa uusiksi, ja laittanut uuden treffipyynnön?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:39"]
[/quote]
Kuulostaa oudolta. Miten olet ilmaissut kiinnostuksesi? Oletko kertonut leideille treffien päätteeksi, että olipa todella mukava ilta ja haluaisin ottaa uusiksi, ja laittanut uuden treffipyynnön?
[/quote]
Jos tää on näitä jurottajia. Ei kysele paljon mitään, ei ehdota uutta tapaamista vaan odottaa että nainen tyrkyttää itseään? Ujous ja hiljaisuus ei ole ongelma mutta tuollainen josta saa jo nuivan kuvan kyllä karkottaa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:39"]
[/quote]
[/quote]
Jos tää on näitä jurottajia. Ei kysele paljon mitään, ei ehdota uutta tapaamista vaan odottaa että nainen tyrkyttää itseään? Ujous ja hiljaisuus ei ole ongelma mutta tuollainen josta saa jo nuivan kuvan kyllä karkottaa.
[/quote]
Pohojanmaalainen :D
Eikö naisetkin voi vastata, miten heistä tosissaan kiinnostuneet miehet ovat käyttäytyneet?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:38"]
Alan panna häntä.
[/quote]
En antanut ensimmäisillä treffeillä, enkä toisilla, huomenna tulossa kolmannet enkä anna sittenkään. Kaikki treffit minun ehdottamiani, on kyllä lähtenyt heti mukaan, ja ylihuomisille treffeille teki ravintolasta pöytävarauksen meille (pyynnöstäni tosin). Ensimmäisillä treffeillä kysyi hermostuneesti, että jos treffit ei onnistu niin loppuuko työsuhteemme (meidän yrityksemme ovat tekemisissä keskenään), ja vastasin, että ei tietenkään vaikuta työasioihin mitenkään (niin kun ei vaikutakaan). Siitä tuli vain ajatus, että suostuiko treffeille sen vuoksi ettei liikeasiat pissisi :/
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:42"]
Eikö naisetkin voi vastata, miten heistä tosissaan kiinnostuneet miehet ovat käyttäytyneet?
[/quote]
Anteeksi, voivat toki :)
Ap
4 myös ap
Saatan vaivihkaa katsella. Ehkä odotan et jäisin katseesta kiinni. Sen verran ujo olen kuitenkin et suuri kynnys tehdä aloite. Ja vihjailu ei toimi. Toisen pitäisi sanoa suoraan...m30.