Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko piikakammoinen luovuttaa verta? Itse voisin...

Vierailija
06.02.2022 |

...mennä verenluovutukseen, jos voin luottaa siihen, ettei tarvitse katsoa sitä piikkiä eikä sitä, kun veri kulkee putkea pitkin. Rokotettaessakin katson aina toisaalle. Verelle on kova tarve ja verenluovutuksesta on joskus sanottu, että sen pitäisi olla kansalaisvelvollisuus, mutta jos siitä tulisi oikeasti likasääteinen velvollisuus niin silloin pitäisi myös huomioida benolefobiasta kärsivien tarpeet.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa puudutusvoiteen ennen sen laittoa käteen? Eli varmistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sekavaa tekstiä sulla, mutta ei sitä verta siinä verenluovutuksessa ole mikään pakko tuijottaa..juuri pari viikkoa sitten itse kävin verta luovuttamassa, ja hyvä mieli tuli itselle, kun voi auttaa muita.

Vierailija
4/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua tietenkään pakoteta sitä pistämistä ja verta katsomaan.

Vierailija
5/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikoja näkee nykyään perin harvoin, joten voit mennä turvallisin mielin verenluovutukseen!

Vierailija
6/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minua ei kipu pelota, vaan sen näkeminen, kun piikki isketään käteen ja veri lähtee virtaamaan putkea pitkin. Jos siihen saisi päälle jonkun ohuen liinan peitoksi... Yleensä kun on verenluovutuksesta jossain juttua, niin tuntuu olevan itsestäänselvyys, että luovuttaja katselee piikkikohtaa ja verenvirtausta. Mutta kaipa se on hoitsuille ja yksi ja sama katsonko minne päin, eikä niitä varmaan haittaa, jos katson poispäin? :D

Vierailija
7/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutuksessa ollaan makuuasennossa ja luovutuskäsi tavallaan alempana. Ei sitä näe, jos ei erikseen katsele. Tilassa toki helposti näkee kauempaa muiden luovutuksia, mutta omaa ei ole pakko katsella.

Vierailija
8/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minua ei kipu pelota, vaan sen näkeminen, kun piikki isketään käteen ja veri lähtee virtaamaan putkea pitkin. Jos siihen saisi päälle jonkun ohuen liinan peitoksi... Yleensä kun on verenluovutuksesta jossain juttua, niin tuntuu olevan itsestäänselvyys, että luovuttaja katselee piikkikohtaa ja verenvirtausta. Mutta kaipa se on hoitsuille ja yksi ja sama katsonko minne päin, eikä niitä varmaan haittaa, jos katson poispäin? :D

Joo tuskin niitä haittaa vaikkei katso. Voit sanoa oman toiveesi miten toimitaan.

Vierailija
9/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä köyhiä ja palvelusväkeä tarvii pelätä jos ei ole oma omaisuus heiltä varastettua.

Vierailija
10/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa koskaan luovuttaa verta eikä sitä mikään pakko muuta.

Vierailija
11/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on aika monta kertaa törkätty kanyyli, ja verikokeissa olen joutunut ravaamaan melko usein. En ole ikinä katsonut sitä piikin laittoa, miksi pitäisi? Ei nuo toimenpiteet sinänsä pelota mutta ei se piikin tuijottaminen mitään mukavaakaan ole. Tuskin kukaan antaa rohkeuspisteitä siitä, että niitä katselee. Verenluovutuksessa tuskin myöskään?

Vierailija
12/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei heitä kiinnosta mihin katselet. Miksi kiinnostaisi???

Vierailija
13/13 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neula, ei mikään piikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi