Miksi mä sain pääsykokeiden ryhmätilanteesta vain 1?
Vaikka olen tosi sosiaalinen ja avoin ja puhelias. Olin siinäkin koko ajan äänessä.
Kommentit (23)
Se on arvioijista kiinni. Itse olen helposti päällepäsmäri, besserwisser ja koko ajan äänessä. Olin taannoin työpaikkaan ryhmähaastattelussa ja keskityin siihen, etten aina syöksy pitämään ensimmäisenä monologia vaan annoin toisille tilaa. No, eräs haastateltavista oli juuri sellainen koko ajan ensimmäisenä puhumassa ummet ja lammet. Ja se koko ajan paapattanut valittiin sitten työhön. Se on niin valitsijan omasta mausta kiinni.
Voi olla että yritin liikaa. Välillä tuntui että nyt on tulossa kiusallinen hiljaisuus ja senkin takia puhuin koko ajan ettei tulisi hiljaista. Voi olla että se sitten menikin jaaritteluksi tai jotain. :(
Ap
Hoitoalalleko hait? Riippuu arvioijasta. Se on ala, missä pitää osata sekä puhua että kuunnella ja jos parhaat pisteet saa ne, jotka eivät ole koko aikaa hiljaa, mutta eivät koko aikaa äänessäkään, niin silloin arvioija on osunut oikeaan, toki sekin vaikuttaa mitä sanoo. Arvioijatkin ovat ihmisiä ja varmasti on isojakin eroja mielipiteissä.