Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästin tänäkin viikonloppuna 20 euroa kun en woltannut ruokaa

Vierailija
06.02.2022 |

Hyvä minä! Wolt-tauko pitää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi sitten olla tosi rikas kun olen tauossa ollut ikäni.

Vierailija
2/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi autoit vähentämään työntekijöiden riistoa. Hyvä sinä! Ja hyvä me kaikki muutkin, jotka ei käytetä orjapalkkaa maksavia ruokalähettifirmoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä woltannu ruokaa enkä mitään muutakaan.

Vierailija
4/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi autoit vähentämään työntekijöiden riistoa. Hyvä sinä! Ja hyvä me kaikki muutkin, jotka ei käytetä orjapalkkaa maksavia ruokalähettifirmoja!

Se on oikein! Itse vähennän myös parturikampaajien riistoa ajamalla itse hiukseni ja kokkien riistoa tekemällä itse ruokani.

Vierailija
5/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi sitten olla tosi rikas kun olen tauossa ollut ikäni.

Ja minä se vasta rikas olenkin, kun en edes maksanut ruuastani. Tein nistipataa EU-kassin aineksista eli keitin täysjyvämakaronia, lisäsin joukkoon nötköttiä ja lopuksi vielä hiukan maitojauhetta antamaan vähän makua ja koostumusta. Lisänä söin ylikypsän banaanin, jonka sain myös ruokajaosta.

Vierailija
6/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt tämän tai muidenkaan noutopalvelua. Teen itse ruoan tai käyn syömässä muutaman kerran vuodessa ulkona.

Vierailija
7/7 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikein! Itse vähennän myös parturikampaajien riistoa ajamalla itse hiukseni ja kokkien riistoa tekemällä itse ruokani.

Minä puolestani vähennän riistoa ja harmaata taloutta työllistämällä kympin veloittavan, muutaman sanan suomea puhuvan kampaajan (maksu käteisellä) sijaan luotettavan paikallisen pienyrittäjän, joka veloittaa hiustenleikkuusta ja -pesusta n. 40 €.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän