Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaskaanko nuoruuteni väärän miehen kanssa?

Vierailija
15.06.2015 |

Olemme molemme parikymppisiä, seurustelleet n. 5,5 vuotta. Itse olen vasta 23-v. Mies rakastaa minua todella paljon, itsekin rakastan häntä, mutta nykyään enemmänkin kiintymyksellisesti. Edes alkuaikoina en tuntenut mitään suurta tunteen paloa häntä kohtaan. Jotenkin ajauduimme kuitenkin seurustelemaan.

Olen huomannut, etten jaksa nykyään enää oikein kuunnella hänen juttujaan. Mies lähinnä herättää minussa ärtymystä pelleillessään, kun taas joskus se oli hassua ja suloista. Olen huomannut väisteleväni myös hänen suudelmiaan kun en ole sillä tuulella (eli 90% ajasta). Emme lähes koskaan naura makeasti yhdessä, mikä minusta olisi hyvin tärkeää. 

Olen seurustelumme aikana ihastunut kaksi kertaa myös eri mieheen (mitään ei tietenkään tapahtunut), mutta oli upeaa kokea vatsaavääntävä ihastuksen ja halun tunne. Niitä ei nykyisessä suhteessani löydy. Teenkö kuitenkin elämäni virheen jos jätän poikaystäväni? Hän on fiksu, kivannäköinen ja elämäntyylimme sopivat hyvin yhteen. Hän myös palvoo maata jalkojeni alla. Välitän hänestä kuitenkin todella paljon, ja suhteemme toimii pääosin hyvin. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin ekasta poikaystävästäni 8 vuoden yhteiselon jälkeen, kun tuntui että olemme enemmänkin sisaruksia kuin rakastavaisia. Ja tuo, että kaikki suhteet laimenevat ei pidä oman kokemukseni mukaan paikkaansa. Olen ollut 15 vuotta naimisissa miehen kanssa, jota rakastan palavasti. Mitään samanlaista sisko-veli-asetelmaa ei ole syntynyt.

Vierailija
2/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lähteä nyt kun olette vielä nuoria. Sammuuneeseen hiileen on turha yrittää puhallella tulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nussia muutama vuosi ympäriinsä. Puhkinussittuna sitten etsit sen elättäjämiehen.

Vierailija
4/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut tuntemuksistasi miehellesi? Miehesi ei ole oraakkeli ja hän ei voi tietää mitä ajattelet. Olette olleet yli viisi vuotta yhdessä ja miehesi on sinuun edelleen rakastunut. Mielestäni parisuhteessa kuuluu keskustella vaikeistakin asioista. On itsekästä jättää toinen kuin rukkanen siten, että toisella ei ollut mitään mahdollisuuksia keskustella asiasta tai aikaa sopeutua ajatukseen.

Vierailija
5/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän vastaavankaltainen suhde aikoinaan samassa ikäkategoriassa, seurustelimme suunnilleen saman verran kuin sinä. En koskaan tuntenut missään kohtaan sitä palavaa rakkautta, ajauduin suhteeseen. Mies tuntui tykkäävän minusta kovasti, emme kyllä koskaan puhuneet rakastamisesta. Koin olevani koko ajan tyytymätön ja katsoin muita miehiä, ajauduin jopa pettämään nuoressa iässä. Siitä lähtien oli myös luottamuspula mukana, joten siinä minä oikeastaan sinetöin sen että suhteemme ei tule kestämään + minun epävarmuuteni tunteistani kalvoi koko ajan ja esti suhdetta etenemästä. Olen nyt 26 vuotias ja erosta on jo pari vuotta aikaa. Olen helpottunut, ero ei tuntunut niin raskaalta vaikka toki erohetki oli riipaiseva. Olin kuitenkin suhteen aikana jo pyöritellyt eroamista niin kauan että kun se tapahtui niin minulla ei mennyt niin kauan aikaa päästä eteenpäin elämässä. Tällä hetkellä olen edelleen sinkku mutta tapailen yhtä, ei niin vakavasti. On ihana mennä ja tulla, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ja pääsi siitä taakasta eroon jota kansin,  että ollakko vai eikö olla.

Vierailija
6/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:11"]

Itsellä vähän vastaavankaltainen suhde aikoinaan samassa ikäkategoriassa, seurustelimme suunnilleen saman verran kuin sinä. En koskaan tuntenut missään kohtaan sitä palavaa rakkautta, ajauduin suhteeseen. Mies tuntui tykkäävän minusta kovasti, emme kyllä koskaan puhuneet rakastamisesta. Koin olevani koko ajan tyytymätön ja katsoin muita miehiä, ajauduin jopa pettämään nuoressa iässä. Siitä lähtien oli myös luottamuspula mukana, joten siinä minä oikeastaan sinetöin sen että suhteemme ei tule kestämään + minun epävarmuuteni tunteistani kalvoi koko ajan ja esti suhdetta etenemästä. Olen nyt 26 vuotias ja erosta on jo pari vuotta aikaa. Olen helpottunut, ero ei tuntunut niin raskaalta vaikka toki erohetki oli riipaiseva. Olin kuitenkin suhteen aikana jo pyöritellyt eroamista niin kauan että kun se tapahtui niin minulla ei mennyt niin kauan aikaa päästä eteenpäin elämässä. Tällä hetkellä olen edelleen sinkku mutta tapailen yhtä, ei niin vakavasti. On ihana mennä ja tulla, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ja pääsi siitä taakasta eroon jota kansin,  että ollakko vai eikö olla.

[/quote] Et koskaan rakastanut miestäsi, petit ja jätit. Varmaan oli joo riipaseva erohetki.

Vierailija
7/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet elämäsi virheen. On normaalia, että vatsanväänteet katoavat vuosien myötä ja huuma on harvinaisempaa, ne ovat ihan aivokemiallisia tosiasioita. Voit kuitenkin TAHTOMALLA rakastua puolisoosi yhä uudelleen. Hänessä ei ole mitään vikaa, vaan paljon hyvää.

Järjestäkää toisillenne romanttisia yllätyksiä. Lomailkaa joskus erillänne vaikka kokonainen viikko, on ihanaa kaivata ja päästä taas takaisin oman tutun rakkaan syliin.

Jos kaipaat vaihtelua, hae sitä uusista harrastuksista, jotka vaativat todella paneutumista. Opettele soittamaan jotakin soitinta, laulamaan. Maalaamaan, kirjoittamaan runoja. Tehkää asioita myös erillänne ja itsenäisinä. Puolison vaihtaminen vaihtelunhalussa on suurta typeryyttä.

Täti vm -70

Vierailija
8/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta kamppailen saman asian kanssa. Olen kuitenkin ikään kuin jättänyt poikaystäväni, mutta asumme yhdessä ja tämä ero ei etene muuten kuin, että minä lohdutan itkevää miestä. Sydänä raastaa katsoa ja olo hänen puolestaan on kamala. Mitä teen?

Vierailija
9/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että erotkaa. Kuulostat siltä, että et saa päästäsi "mitä jos" -skenaariota, enkä usko että tuo paranee ajan myötä, vaan menee huonommaksi. Olet vielä nuori ja sinulla on selkeästi halu vielä deittailla muita. Ei ole reilua, että olette parisuhteessa eri kriteereillä.

Vierailija
10/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle, lähdet menemään tai pistät äijän pihalle, kumpi vaan on helpommin toteutettavissa. Ei tuollaista tilannetta voi päästää kroonistumaan.

Ap:lle, noita joutuu itse kukin miettimään ihan omassa päässään. Hyvin todennäköisesti tulet katumaan,mjos jätät hyvän miehen. Älä ainakaan hanki heti lasta jonkun uuden superihanan uroksen kanssa, sitä paskaa on nähty ihan tarpeeksi.

Vierailija
11/11 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä lapsettomana todellakin ero! Ei parikymppisenä ole järkeä elvytellä kuollutta suhdetta, mies ei vaan ole sulle se oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan