Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskonto vaaraksi lapselle

Vierailija
15.06.2015 |

Minua kiusasi ja ahdisti pienenä ollessa aina kun piti rukoilla iltarukous. Kaikki ne rukoilut sai vain lisää ajattelemaan sitä mitä pahaa voisikaan tapahtua isälle ja äidille, tai kodille.

Nyt on todettu että uskonnoissa,myös kristinuskossa, on liikkeitä jotka ovat vaarallisia lapsille. Lapset altistuvat joissakin uskonyhteisöissä voimakkaille peloille.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015060319798375_uu.shtml

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saivat angstiset ateistit vettä myllyynsä, ja kun vielä hieman oikoivat mutkia suoriksi, niin johan taas saavat pelotella ihmisiä. Aivan. Eivät lahkolaiset yksin pelottele helvetin tulella, vaan pelottelun hoitavat myös ateistit.

Erilaisissa lahkoissa ja uskonnollisissa liikkeissä johtopaikoille nousee usein enemmän tai vähemmän kieroutuneita henkilötä, jotka luovat omat lakinsa, joilla ei ole mitään tekemistä uskon tai Raamatun kanssa. Ei ole ihme, jos lapset pelkäävät maailmanloppua, helvettiin joutumista jne. Terve usko ja uskovaisuus ei tällaisia manauksia hyväksy. Olen saanut kristillisen kasvatuksen eikä minua koskaan ole peloteltu uskolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla