Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt vuosien ihastukseen yhteen mieheen.

Vierailija
15.06.2015 |

Toivon, että hän jollain tavalla olisi mua kohtaan ihan hirveä. En enää jaksa uskoa, että on mitään muuta keinoa päästä näistä fiiliksistä eroon. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varattu itse? Onko se mies?

Vierailija
2/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy suhteeseen sen kanssa. 100% varmuudella ihastus menee ajastaan ohi.

Vierailija
4/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy. En halua sellaista.

Vierailija
5/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs te molemmat olette varattuja ja ilmeisesti (?) mies ei edes ole ihastunut sinuun, niin onhan tuo nyt aika epätoivoista. MIkä siinä on niin ihmeellistä? Komeus, kauniit lapset, äly vai ihan pelkkä seksuaalinen vetovoima?

Vierailija
6/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut hänen vaimonsa? Minulla lopahti elämäni suuri Rakkaus melko nopeasti tavattuani miehen vaimonsa kanssa. Olin kuvitellut vaimon olevan vähintään Monica Belluccin tyyppinen nainen, mutta todellisuus oli jotain aivan muuta. Muuten niin itsevarma ja itsenäinen mies oli vaimonsa seurassa kuin arka lammas ja muutenkin nainen vaikutti epäystävälliseltä moukalta.

Vierailija
7/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:56"]

JOs te molemmat olette varattuja ja ilmeisesti (?) mies ei edes ole ihastunut sinuun, niin onhan tuo nyt aika epätoivoista. MIkä siinä on niin ihmeellistä? Komeus, kauniit lapset, äly vai ihan pelkkä seksuaalinen vetovoima?

[/quote]

Mies vaan on niin ihmeellinen mulle. Tällaista tunnetta on vaikea järkisyin perustella. Yritän kyllä elämässäni keskittyä muihin asioihin. Välillä vaan ajatuksia on tosi vaikea hallita.