Saako työmokan takia tappaa itsensä?
Tällä hetkellä tuntuu siltä että haluaisin, tai oikeastaan se on vallitseva tunne useimmitenkin. Teen joskus mokia ja valvon niiden takia öitä. Vihaan elämää ja maailmaa ja ihmisiä. En koskaan saa mistään mitään hyvää palautetta, kaikki virheet kyllä alleviivataan töissä ja kotona. Mun pitäis varmaan tappaa itseni.
Kommentit (34)
No. Koska olet vakituinen täällä kuten minäkin, tietänet mitä oikeasti pitää tehdä. Veikkaan että sinulla on masennus, jonka takia et kestä pienintäkään negatiiviselta VAIKUTTAVAA palautetta ja jonka takia luulet että JUURI SINUSTA puhutaan selän takana. Näin ei varmaan olekaan. Ja tämä mieskuvio. Jos sinä kelpaat miehelle vain ajoittain eikä hän halua tukea sinua niin --- ei jatkoon. Jos sinä taas teet niin että "vingut ja valitat" mutta et halua tehdä mitää tilanteen parantamiseksi eli et suostu hakemaan apua, siis menemään lääkäriin, niin --- miehen pitäisi sanoa sinulle että ei jatkoon. Tunnistan sinussa itseni. Viis veisaa niistä virheistä! Kato koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Yksi tuttu tappoi itsensä vetämällä yliannostuksen reseptilääkkeitä. Ei ole tietääkseni katunut ratkaisuaan jälkikäteen joten joissain tilanteissa itsemurha voi olla ihan hyvä ratkaisu.
"Mä en kaipaa kiikkuun riippumaan,
kun käsitän, ett muutkin mokaa.
Enkä karkaa kauas Nevadaan,
kun käsitän, muutkin mokaa.
Kärsinyt on kantapää mut se kantaa hedelmää.
Typeryyttään on vaan vaikee myöntää,
myönnän sen.
Tää ei oo ihan haudan vakavaa, muutkin mokaa.
Mua saa, mua täytyy valistaa, muutkin mokaa."
Vähän rasittava rallatus, mutta tuli heti mieleen tästä aloituksesta. :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:57"]Yksi tuttu tappoi itsensä vetämällä yliannostuksen reseptilääkkeitä. Ei ole tietääkseni katunut ratkaisuaan jälkikäteen joten joissain tilanteissa itsemurha voi olla ihan hyvä ratkaisu.
[/quote]
Harmi kun mulla ei ole kuin ehkäisyrenkaat ja puoli pakettia Ataraxia. Saiskohan niiden kaikkien yhtäaikaisella käytöllä ees paskemman olon aiheutettua? Minkälaisen määrän tuttusi otti ja mitä lääkkeitä? Ei viittisi Panadol-myrkytystäkään, se on niin pitkällinen operaatio. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:02"]
"Mä en kaipaa kiikkuun riippumaan,
kun käsitän, ett muutkin mokaa.
Enkä karkaa kauas Nevadaan,
kun käsitän, muutkin mokaa.
Kärsinyt on kantapää mut se kantaa hedelmää.
Typeryyttään on vaan vaikee myöntää,
myönnän sen.
Tää ei oo ihan haudan vakavaa, muutkin mokaa.
Mua saa, mua täytyy valistaa, muutkin mokaa."
Vähän rasittava rallatus, mutta tuli heti mieleen tästä aloituksesta. :)
[/quote]
Hanhiniemi on ärsyttävä. >:( Ap
Kuule olisipa todella turha exitus! Unohda joku urpo vänisevä työkaveri. Mieti niitä (ehkä joku av-mammakin kuuluu heihin?), joiden kaikki työt ovat julkisen arvostelun kohteena, eli esimerkiksi kirjailijat, kuvataiteilijat, elokuvaohjaajat, näyttelijät. Ja niistähän on aina jollain jossain jotain kielteistä sanottavaa. Ai niin, ja vielä poliitikot ja yritysmaailman johtajat siihen samaan joukkoon. Hekin vaan yleensä jatkavat.
Mennään me vaan parhaamme tehden eteenpäin ja otetaan ilo irti siitä mistä se lähtee. Mahdollisimman mukavaa kesää sinulle, eletään!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:57"]Yksi tuttu tappoi itsensä vetämällä yliannostuksen reseptilääkkeitä. Ei ole tietääkseni katunut ratkaisuaan jälkikäteen joten joissain tilanteissa itsemurha voi olla ihan hyvä ratkaisu. [/quote] Harmi kun mulla ei ole kuin ehkäisyrenkaat ja puoli pakettia Ataraxia. Saiskohan niiden kaikkien yhtäaikaisella käytöllä ees paskemman olon aiheutettua? Minkälaisen määrän tuttusi otti ja mitä lääkkeitä? Ei viittisi Panadol-myrkytystäkään, se on niin pitkällinen operaatio. Ap
[/quote]
Vanhoilla syöpälääkkeillä kuulemma, en tiedä nimeä mutta olivat kuulemma aivan helvatan kalliita nappuloita.
Voi murunen. KAIKKI tekee joskus mokia. Jotkut aika useinkin.
Tunnistan kyllä itseni viestistäsi, mutta yritä sinäkin olla vähän armollisempi itseästi kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:31"]Voi murunen. KAIKKI tekee joskus mokia. Jotkut aika useinkin.
Tunnistan kyllä itseni viestistäsi, mutta yritä sinäkin olla vähän armollisempi itseästi kohtaan.
[/quote]
En. Ap
Hei, ajattele se on vaan duunii... Sulla varmasti myös muutakin elämää. Onhan?
Kaikki tekee virheitä. Jos tappaisit ittes nyt ni et voi tietää minkälaista elämäs ois myöhemmin. Älä tee mitään hätiköityä :(
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:33"]Hei, ajattele se on vaan duunii... Sulla varmasti myös muutakin elämää. Onhan?
[/quote]
On joo. Mm. täysin välinpitämätön mies ja 0 kaveria. Ap
Kyllä se siitä taas unohtuu..itte samanlainen että jään murehtiin joka helvetin asiaa..et muistakkaan taas muutaman päivän/viikon/kuukauden päästä riippuen vakavuudesta.
Jos heräät yöllä siihen ja rupeet miettiin niin koita kirjottaa asiat ylös ja jatka sitten unia.
Se on vain työ. Ei kannata ottaa niin vakavasti!
Kyllähän itsensä saa tappaa mistä syystä tahansa. Suosittelen kyllä jotain muuta ratkaisua. Ota kunnon pankkilaina ja lähde Hawaijille rellestämään. Jos vielä tuntuu siltä, niin tapa sen jälkeen vasta ittes.
Mä en tiedä, mutta käypä kysymässä tuota työterveyslääkäriltä.
Voi jestas näitä urpoja aloituksia :D
Kannattaa hankkia hei semmoisia virkistäviä (ja edllisia?) harrastuksia, missä et ole riippuvainen muista ihmisistä niin paljoa. Itse tykkään mm elokuvien katsomisesta ja seurakunnalla pyörimisestä. Harrastusten kautta saa kavereitakin. "Epäonnistuneen" itsemurhayrityksen jälkeen suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä siihen, että on elossa. Oisko sun mahdollista vaihtaa työtä ja miestä ja kavereita? Käydä psykologin, lääkärin, sairaanhoitajan tai papin juttusilla? Kaikkea hyvää sulle.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:46"]Joo-o, jos kerran tommoset fiilikset ja mikään piristys yritys ei auta niin eiköhän se sitten ole kaikille helpotus, et ittes tapat.
Mut totuushan on se, et jokainen meistä mokailee joskus. Ei se ole elämää vakavampaa.
[/quote]
Joo. Totta. En nyt vaan jaksa lähteä. Pitää katsoa, jos huomenna työmatkalla jäis siihen junaradalle makaamaan. Ja joo joo, kuljettaja traumatisoituu jiiänee jiiänee. Ap