Miten on mahdollista että Kläbo oli hiihdossa tänään vasta 40.s. ?
En katsonut hiihtoa, mutta luin uutisista. Hienoa Iivo pronssista! Jäin vain ihmettelemään, että eikö se Kläbo oo yleensä ihan ylivoimainen. Miten tänään noin huono sijoitus?
Kommentit (14)
Sillä ei ollut douppaus kohdillaan.
Kläbo on spritti/loppukirispesialisti. Hiihteli tänään vaan maaliin, kun huomasi, ettei pysy kärjen mukana. Keli oli liian raskas Kläbolle.
Niinhän se on usein suomalaisillakin. ”Ennakkosuosikkeina” hehkutetaan ennen isoja kisoja, mutta perskeles, kun se kuntohuippu tulikin niin Tyhnävän kyläkisoissa.
Iivo, Bolsu ja monet monet muut olleet jo 10 päivää kisapaikalla.
Kläbö juuri tullut.
Ei taida olla olosuhteen tuolla Kläbölle otolliset. Vaatii kovat hapenotto- ja kestävyysominaisuudet, kun Kläbön vahvuuteen on nopeusomimaisuudet.
Kumma, että hiihti loppuun, kun jo ennen puoliväliä oli selvää, ettei tule sijoittumaan hyvin.
Syytti suksiaan. Hiihti loppuun koska joskus aiemmin oli saanut hitosti kuraa niskaan keskeytyksestä.
Ei pysynyt perinteisellä menossa mukana, ja ottikin varmaan vapaan sitten ihan vaan lenkkeilyn kannalta.
Mutta olen kyllä myös yllättynyt tuosta, ettei kaverilla ollut kisassa mitään saumoja, missään vaiheessa. Sprintissä sitten nähdään, missä oikeasti mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysynyt perinteisellä menossa mukana, ja ottikin varmaan vapaan sitten ihan vaan lenkkeilyn kannalta.
Mutta olen kyllä myös yllättynyt tuosta, ettei kaverilla ollut kisassa mitään saumoja, missään vaiheessa. Sprintissä sitten nähdään, missä oikeasti mennään.
Kannattaa lainata Theresen huulivoidetta.
Jos olisit katsonut kisan niin olisit huomannut miten helvetillinen kisa oli. Äärimmäisen raskas. Kaikki kunnia Iivolle !!
Minä uskon, ettei ole päässyt laittamaan sitä salaista "huulivoidettaan".
?