Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni elää täysin omaa elämää

Vierailija
06.02.2022 |

Nyt pysähdyin miettimään asioita tässä suhteessa niin kumppanina kuin ” tasavertaisena” vanhempana.
Mies tekee aina kuten häntä huvittaa, hän voi päättää pelaavansa illan ja olla osallistumatta lapsemme 2v iltatoimiin esim ja hän voi lähteä vklp reissuilleen vaan, että ilmoittaa asiasta ja minun on vain hyväksyttävä. Nyttenkin hän lähti yhden yön sovitulle reissulle, mutta ilmoittikin olevansa toisen yön ja sen piti vain sopia minulle.. eihän tämä näin voi mennä. Olen kotona kiinni aina lapsessa ja mieheni elää omaa elämää ja on isä vain silloinkun hän niin haluaa

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä luovuin tuosta kaikesta ja teen kuten vaimo halusi, olen aina kotona, luovuin kaikista ystävistä ja harrastuksista. Ihmettelen kuinka itsekäs vaimo on, vaikka minulla ei ole enää mitään, silti on vihainen jokaisesta liikkeestäni jonka teen oman hyvinvoinnin eteen...

Luovuit menemisistäsi, mutta mitä teet kotona? Teetkö kotitöitä? Hoidatko lapsia? Vietätkö aikaa vaimosi kanssa romanttisesti? Mitä ne asiat on joita teet oman hyvinvointisi eteen joista vaimo on vihainen? Mitä vaimo tekee oman hyvinvointinsa eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi