Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö voikukkatahroja oikeesti saa millään pois vaatteista?!

Vierailija
15.06.2015 |

Olen yrittänyt Dr. Beckmanilla, sappisaippualla, Vanishilla - tahrat on ja pysyy. Harmittaa älyttömästi. Mm. lapsen vk-takki aivan täynnä noita harmaita renkuloita. Eipä viitsi paljoa pikkusisarukselle noita vaatteita kierrättää tuollaisina :(

Auttakaa pliis!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähtenyt ihan normaalipesussa Bio Luvililla.

Vierailija
2/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ainakaan onnistunut. Hieman haalistuvat vanhetessaan. Tyttöjen kesämekot on melkoisen laikukkaita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa kun kuivaa pyykit niin vaalenee, sopii kylläkin vain valkoisiin vaatteisiin.

Vierailija
4/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ei sitten millään. Mä olen vuosien aikana kokeillut erilaisia aineita eikä edes vuosien pesu haalista niitä.

Vierailija
5/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:30"]Meillä on lähtenyt ihan normaalipesussa Bio Luvililla.
[/quote]

Oikeesti? Tätä on vähän vaikea uskoa :(

Vierailija
6/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran pois kun hinkkasin heti sappisaippualla niin perkeleesti, kangaskin vähän nyppyyntyi siltä kohdalta mutta voikukkatahra lähti. Mut yleensä niitä ei pysty heti poistamaan, sit kyllä jämähtää kunnolla. :/

Vierailija
7/7 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pettämätön keino jolla ne saa pois: sakset!

No ei vaiskaan. Mulla oli joskus vaaleassa kesätakissa voikukkatahroja ja luulin niitä ikuisiksi mutta kesän lopulla humasinkin niiden kadonneen. UV-säteily hävittää ne pikkuhiljaa. Laita takki auringonpaisteeseen aina kun mahdollista, kyllä ne pikku hiljaa ainakin haalistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä