Taas kinaa seksistä miehen kanssa
Mies yritti eilen iltapäivällä ehdottaa seksiä, mutta olin juuri saanut kotityöt tehtyä ja halusin rentoutua. Ehdotin, että siirretään iltaan. Meille tuli kaveripariskunta kylään ja ilta venähti sinne 24 paikkeille. Menimme makuuhuoneeseen ja ehdotin miehelle, että siirretään se luvattu seksi eteenpäin, koska olin todella väsynyt. Mies sanoi, että ei siirretä mitään vaan lopetetaan sitten kokonaan, jos ei muka kiinnosta. Hän miettisi seksinsä sitten muulla tapaa hoidettavaksi. Sanoin sitten, että no tehdään se sitten nyt, jos se on niin iso asia. Siihen mies sanoi, että ei todellakaan. Siis ensin halusi, sitten suuttui kun ehdotin siirtoa ja suuttui uudestaan kun olisin suostunut seksiin.
Tänä aamuna mies on vain kiukuttelut ja ollut omissa oloissaan.
Kommentit (116)
Miehesi on oikeassa. Jos et meinaa toosaa antaa, on parempi lopettaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikeassa. Jos et meinaa toosaa antaa, on parempi lopettaa kokonaan.
Miksi oletat, että nainen pihtaa? Oma mies pihdannut vaikka kuinka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on miehillä tosi yleistä, että aloite tulee ihan tolkuttomassa tilanteessa. 5 minuuttia aikaa, lapset karjumassa oven takana tai just pikkutunneilla aamulla.
Keräävätkö ne oikein torjuntoja, että voivat alkaa kiukutella?
Mitä jos se nainen menee tekemään aloitteen heti, kun mies tulee lumihommien jälkeen sisälle? Nälkä kurnii ja veto ihan pois. Sitten nainen alkaa kiukuttelemaan, kun byhyyy etkö halua minua enää, enkö ole sinusta enää seksikäs. Näitäkin on. Tai just, kun mies on tehnyt 12 tunnin työpäivän ja haluaa hetken lepuuttaa silmiään, niin nainen tulee päälle vonkaamaan.
Aina valmis seksiin. Niin väsynyt en ole, ettenkö vielä panna voisi. Ja panenhan minä joka päivä
Se on se kun tulee torjutuksi. Ja sitten toinen närkästyksen huomattuaan "uhrautuu" -no mennään ny sit hoitaa hommaa ku kerta on pakko.
Naiset kuvittelee liikaa, että miehelle riittää vaikka väkisin saatu pillunreikä, vaikka yleensä kyse näissä parisuhdeongelmissa on siinä, että kun nainen ei halua kovinkaan usein ja jatkuvasti torjuu lähestymiset, niin mies kokee sen juuri niin, "hän ei ole enää minusta seksuaalisesti kiinnostunut". Ja se syö miestä.
Mieshän on metsästäjä, ja naismetsällä onnistuminen on se, kun nainen lähtee mukaan, eli haluaa seksiä just sen miehen kanssa.
Jos mies joutuu kotona ruinaamaan tai ottamaan vastaan sääliseksiä tai tapaseksiä, niin se tappaa pikkuhiljaa kaiken miehuuden. Miehen pitää saada tuntea olevansa seksuaalisesti haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitevastuu pitäisi aina olla naisella, koska mies on aina valmis, nainen ei. Näin vältytään turhilta vonkaamisilta.
Jaa, ei meillä. Kyllä meillä mies on ainakin monta kertaa kieltäytynyt. Itse asiassa juuri eilen saunan jälkeen yritin ja hän sanoi, ettei pysty, kun maha on niin täynnä saunakaljasta ja kiuasmakkarasta. Ihan ymmärrettävää sekin enkä alkanut kiukuttelemaan. Tänään aamulla sitten jaksoi.
Suosittelisin silti ap:ta varmistamaan onko hänen miehensä normaali eli aina valmis.
Mitä ihmettä? Miksi mies olisi aina valmis? Eikö nämä sinun tuntemasi "normaalit miehet" tee sitten mitään muuta, kuin odottaa sängyssä? Ei koskaan tee fyysisesti raskaita hommia, jotka vie energian? Ei koskaan syö vatsaansa killilleen, ettei vaan pysty? Ei koskaan joku aikataulu mene mönkään niin, ettei se seksi nyt vaan ole aikataulullisesti sopiva?
Tottakain mies on aina valmis kun vaimo haluaa. Lupasin jo nuorena olevani aina valmis kuin partiolainen. Niin väsynyt ja tressaantunut ole koskaan ollut, että olisin kieltäytynyt vaimon halutessa seksiä. Ei olisi tullut mieleenkään pahoittaa hänen mieltä. Mikään ei ole miehelle niin nautittavaa kuin halukas nainen. Ilman naisen halua seksissä ole mitään järkeä ja omakin seisokki katoaa. Ikinä ole nainut halutonta naista, enkä tule naimaankaan. Älytön ajatuskin pahoittaa oman vaimonsa mieli ja kuvitella sitten saavansa hyvää seksiä kun ITSE haluaa.
Ap:n miehelle olisi tehnyt hyvää odottaa seuraavaan päivään, panetus olisi ollut kahta suurempi ja vaimo halukkaampi. Molemmat olisivat voittaneet. Nyt mies pilasi koko jutun ja jatkossa seksistä tulee vaimolle pakonomaista.
Vierailija kirjoitti:
Se on se kun tulee torjutuksi. Ja sitten toinen närkästyksen huomattuaan "uhrautuu" -no mennään ny sit hoitaa hommaa ku kerta on pakko.
Naiset kuvittelee liikaa, että miehelle riittää vaikka väkisin saatu pillunreikä, vaikka yleensä kyse näissä parisuhdeongelmissa on siinä, että kun nainen ei halua kovinkaan usein ja jatkuvasti torjuu lähestymiset, niin mies kokee sen juuri niin, "hän ei ole enää minusta seksuaalisesti kiinnostunut". Ja se syö miestä.
Mieshän on metsästäjä, ja naismetsällä onnistuminen on se, kun nainen lähtee mukaan, eli haluaa seksiä just sen miehen kanssa.
Jos mies joutuu kotona ruinaamaan tai ottamaan vastaan sääliseksiä tai tapaseksiä, niin se tappaa pikkuhiljaa kaiken miehuuden. Miehen pitää saada tuntea olevansa seksuaalisesti haluttu.
No sanopas muuta. Mies menee naismetsällä ja joutuu lirkuttelemaan ja viettelemään naisen saadakseen seksiä. Vaan mitäpä mies tekee vaimolleen, kuvittelee, että saa seksiä käskemällä. Minkähän miehellä meni pieleen?? Kuvitteliko, että seksiä saa automaattisesti kun kerran on lirkutellut. Ei saa. Paree opetella lirkuttelemaan vaimoa jatkossakin jos meinaa saada seksiä. Sitten vielä varmistamaan, että vaimo on varmasti saanut ja nauttinut niin paljon, että jaa kiimaa seuraavallekin kerralle. Se seuraava kerta pitää varmistaa edellisellä kerralla ja sittenkin vielä vietellä uudestaan sänkyyn.
Näin miehenä voin sanoa, että jos seksi alkaa hiipumaan kotona, niin kannattaa vähän miettiä sitä omaakin tekemistä tai tekemättä jättämistä. Jos oma mies ei jaksa lirkutella ja vietellä vaimoa, niin kyllä joku muu mies jaksaa. Ne odottavat tilaisuuttaan oven takana.
Kun vaimolla ei ole seksi mielessä, kieltäytymisen syitä riittää, kuten joku tuossa luetteli. Kokeilin vuoden tehdä kaikki kotityöt, että vaimo jaksaisi seksiä. Ei auttanut, oli liian myöhä, aikainen aamu, vatsa kipeä, pitää töihin jne. Kun ei kiinnosta niin seksiin ei vaan löydy aikaa. Miehen parisuhteessa seksi on tärkeä liima. Nainen kokee, että keskustelu ja yhdessä tekeminen. Sitten kun mies menee tuohonkin mukaan, seksiä ei vaan ole yhtään enempää, koska vaimolla seksi pyöri mielessä samalla tavalla kuin miehellä. Vaimo vaan saa sen mitä parisuhteessa tarvitsee. Mies tarvitsee seksiä. Sitten psykologit tukee naisia pariterapiassa, ettei tartte harrastaa seksiä jos ei halua. Hmm... Voiko mieskin valikoida parisuhteessa, ettei osallistu kotihommiin.
20vuotta naimisissa...
Vierailija kirjoitti:
Kun vaimolla ei ole seksi mielessä, kieltäytymisen syitä riittää, kuten joku tuossa luetteli. Kokeilin vuoden tehdä kaikki kotityöt, että vaimo jaksaisi seksiä. Ei auttanut, oli liian myöhä, aikainen aamu, vatsa kipeä, pitää töihin jne. Kun ei kiinnosta niin seksiin ei vaan löydy aikaa. Miehen parisuhteessa seksi on tärkeä liima. Nainen kokee, että keskustelu ja yhdessä tekeminen. Sitten kun mies menee tuohonkin mukaan, seksiä ei vaan ole yhtään enempää, koska vaimolla seksi pyöri mielessä samalla tavalla kuin miehellä. Vaimo vaan saa sen mitä parisuhteessa tarvitsee. Mies tarvitsee seksiä. Sitten psykologit tukee naisia pariterapiassa, ettei tartte harrastaa seksiä jos ei halua. Hmm... Voiko mieskin valikoida parisuhteessa, ettei osallistu kotihommiin.
20vuotta naimisissa...
Se on juuri noin. Paljon on sitä hokemaa että "mies on seksikkäimmillään essu päällä imuroidessaan". Voi olla-teoriassa. Käytännössä menee juurikin noin kuin on tuossa yllä kerrottu. Vaikka mies tekisi kaikki kotityöt, leipoisi, kokkaisi,pesisi pyykit, niin ei sitä seksiä tule siltikään sen enempää kuin aiemmin, mieluummin jopa vähemmän. Syitä tosiaan löytyy pilvin pimein, mutta todellinen syy on useimmiten vain halukkuuden loppuminen omaan puolisoon, ja siihen ei auta vaikka mies päällään seisoisi tai käsillään kävelisi. Se, miksi halukkuus loppuu menee noihin aiemmin kuvattujen hormoni- ja luonnonlaki-asioihin. Hedelmällisen iän mentyä ohi ei ole tarvetta seksille, se on tyhjällä höylällä höyläystä, ajan tuhlausta. Senkin ajan voi käyttää neulomalla sukkia lapsille tai lapsenlapsille, tai motkottamalla miehelle tekemättömistä töistä, tai jostakin.
Miksi jankutetaan tätä naisten haluttomuutta touutena. Ei pidä paikkaansa. Kyllä miä olen täysin hedelmätön nainen jo, mutta haluan miestäni aina vaan. Ja haluan tehdä vaikka mitää, en ole mikään lahna. Meillä mies on se joka haluaa sitä vaniljaa...minä hommaan lelut ja pelit ja ei häntä se niin kiinnosta,onnkesi minä sentään kiinnostan häntä yhä vaan jokapäivä.
Tasan ei men kaikki ain, eikä saisi tehdä tätä ainaista yleistystä naiset sitä ja miehet tuota!
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää paikkansa. Jatkuva torjutuksi tuleminen kylmettää suhdetta, ja kun huomaa että seksi on vaimolle vain välttämätön paha ja pakkopullaa, lähtee omatkin halut erittäin tehokkaasti. Vaikka miehillä on yleensä paksumpi nahka, niin pidemmän päälle jatkuessaan paha olo patoontuu sisälle, ja syö takuuvarmasti suhteen perustuksia. Harvoin seksin puute on ainoa syy suhteen päättymiseen, mutta erittäin usein se on yhtenä tärkeänä syynä kun suhteen eväät on syöty ja lusikat laitetaan jakoon.
Minä lähdin tuollaisesta liitosta kun ex-vaimolle ei seksi kelvannut vaan aina oli joku suurinpiirtein Jupiterin konjuktio Marsin kanssa syynä siihen, että just nyt on päänsärkyä ja väsymystä.
Tein kotitöitä enemmän kuin puolet, hakkasin halkoja talveksi, kävin yksin koiran kanssa kello 5.30 aamulenkillä jne. Vaimoa kiinnosti seksi lauantaisin saunan jälkeen kunnes sekin meni siihen, että vaimo alkoi kiukutella kaikista mahdollisista asioista, että saisi tunnelman niin huonoksi, että seksi ei enää olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutetaan tätä naisten haluttomuutta touutena. Ei pidä paikkaansa. Kyllä miä olen täysin hedelmätön nainen jo, mutta haluan miestäni aina vaan. Ja haluan tehdä vaikka mitää, en ole mikään lahna. Meillä mies on se joka haluaa sitä vaniljaa...minä hommaan lelut ja pelit ja ei häntä se niin kiinnosta,onnkesi minä sentään kiinnostan häntä yhä vaan jokapäivä.
Tasan ei men kaikki ain, eikä saisi tehdä tätä ainaista yleistystä naiset sitä ja miehet tuota!
Hei taas, KH, pitkästä aikaa!
Täällä myös vaimolla hiipui halut ja nyt sitten katsellaan oma aikamme palaako ne sieltä. Vajaa vuoden päivät ollut häneltä niin täydellistä lahnailua että reilu viikko sitten tein päätöksen että tämä oli viimeinen kerta tätä sorttia. Minkään tekemisestä, tekemättömyydestä tai suorituksista tässä ei ole kyse kenenkään osalta, ihan vain haluttomuudesta.
Katsellaan kesään, mutta tokkopa osaan seksittä elämääni elää. Jotain ratkaisuja siinä varmasti sitten tapahtuu mikäli siihen menee jos/kun minä en enää kiinnosta.
Sovitte että teette miehen toivomaa asiaa ajankohtana X. Ajankohta X tulee ja miehen näkökulmasta alat kiukuttelemaan. Mies tuntee tulleensa petetyksi/harhaututetuksi/huijatuksi eikä kiukuttelusi jälkeen halua enään toimintaa minkä olet kertonut olevan sinulle vastenmielistä.
Mikä miehen käytöksessä on yllättävää?
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin tuollaisesta liitosta kun ex-vaimolle ei seksi kelvannut vaan aina oli joku suurinpiirtein Jupiterin konjuktio Marsin kanssa syynä siihen, että just nyt on päänsärkyä ja väsymystä.
Tein kotitöitä enemmän kuin puolet, hakkasin halkoja talveksi, kävin yksin koiran kanssa kello 5.30 aamulenkillä jne. Vaimoa kiinnosti seksi lauantaisin saunan jälkeen kunnes sekin meni siihen, että vaimo alkoi kiukutella kaikista mahdollisista asioista, että saisi tunnelman niin huonoksi, että seksi ei enää olisi mahdollista.
Tuossa on hyvin tyypillinen kuvio, itsellenikin valitettavasti kävi tutuksi: Kun nainen arvioi että tänään tai huomenna voi olla tilanne että mies voisi haluta seksiä, niin käyvät ennakoiviin toimenpiteisiin. Tuo tunnelman huonontaminen keksimällä joku riidanaihe on erittäin käytetty keino, tällöin naisen ei tarvitse kieltäytyä itse vaan mies ei enää ole kiinnostunutkaan. Samoin pääkipujen, stressin, työkiireitten, väsymyksen tai muitten tämäntyyppisten asioitten valittaminen pitkin päivää toimii oivallisena miehen halujen sammuttajana, ja jos mies ei näitä vinkkejä ymmärrä niin nainen voi uhriutua siitä että mies ei tajua hänen stressiään ja väsymystään vaan itsekkäästi vaatii TAAS seksiä vaikka olen töistä aivan puolikuollut. En tiedä, luulevatko naiset ihan oikeasti että mies ei tajua tuota kupletin juonta, itse ainakin ymmärsin yskän ja se syvensi suhteen syöksykierrettä entisestään.
öö et sitten hyvin nukutun yön jälkeen piristyneenä imaissut kasseja tyhjiksi heti kärkeen? mikä esti?
Naiset luulevat, että miehelle riittää lahnana makaaminen ja vähän puolikuivaa reikää niin eiköhän se ole vonkaamatta seuraavat 14 päivää. Sitten ihmetellään kun mies ei enää teekään aloitteita, vaikka itse asiassa seksin vähyys ei haittaa naista lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi on miehillä tosi yleistä, että aloite tulee ihan tolkuttomassa tilanteessa. 5 minuuttia aikaa, lapset karjumassa oven takana tai just pikkutunneilla aamulla.
Naiset taitaa tykätä riidoista, kun niin usein virittelevät tilanteista, joista tietävät sellaisen helposti syttyvän.
AP olisi voinut helposti päätellä, että jos on vieraita tulossa, niin ilta voi venähtää. Tai viimeistään silloin kun huomasi illan venähtävän tai itseään väsyttävän, olisi voinut alkaa hätistelemään vieraita ulos. Mutta ei, lupaillaa seksiä kiimaiselle miehelle ja siirretään sitä aina uudella syyllä eteenpäin. Kyllä siitä vielä riita saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se nainen menee tekemään aloitteen heti, kun mies tulee lumihommien jälkeen sisälle? Nälkä kurnii ja veto ihan pois. Sitten nainen alkaa kiukuttelemaan, kun byhyyy etkö halua minua enää, enkö ole sinusta enää seksikäs. Näitäkin on. Tai just, kun mies on tehnyt 12 tunnin työpäivän ja haluaa hetken lepuuttaa silmiään, niin nainen tulee päälle vonkaamaan.
Jos minä en olisi kuvatunlaisissa tilanteissa lähtenyt mukaan meillä ei olisi harrastettua seksiä koskaan. Minun ehdotuksiini vaimolta tuli yleensä vain negatiivista palautetta.
Ihminen näkee seurusteluaikana mahdottoman paljon vaivaa saadakseen seksiä. Energiaa riittää, ja pienikin tilaisuus hyödynnetään. Parisuhteessa sama energia ja vaivannäkö käytetään seksin välttelyyn. Kesällä ei kerkiä, ja talvella ei tarkene. Väsyttää, päähän koskee, telkkarissa on juuri silloin hyvää ohjelmaa, vatsa on täysi, vatsa on tyhjä, on kuuma, on kylmä, toinen haisee hielle/valkosipulille/on ärsyttävä, toinen ei tee kotitöitä/ei siivoa/jos siivoaa niin ei osaa siivota oikein, aamulla on aikainen töihinlähtö, lapset voivat herätä, naapurit voivat herätä, joku jossain voi herätä, hiukset menee sekaisin, eikö sinulla kertakaikkiaan ole mitään muuta mielessä!!!!!