ootko saanut nykyiseltä mieheltäsi parasta seksiä?
Kommentit (13)
Parasta, huonointa, keskinkertaisinta. Koska on ainoa.
En. Seksin suhteen kaipailen yhtä exää.
Kaippa,yksi ja ainoa.Parantunu huimasti 16 vuoden aikana.Nuorempana oli aina paikat kipeenä seksin jälkeen..nyt on rennompaa ja pehmeämpää..
Kyllä, ehdottomasti. Ei ehkä teknisesti kaikkein lahjakkain, mistä toisaalta pidänkin, kun ollaan yhdessä opeteltu toisen tykkäämiset. Mutta ihan parasta on ollut se täydellinen antautumisen halu, kun rakastaa toista niin syvästi ja rakastelu on se luontevin keino nauttia siitä tunteesta. Ehdottomasti parasta seksiä ikinä.
Tai no, oli silloin ensimmäisten vuosien aikana. Nyt ei enää halua seksiä ja silloin harvoin kuin sitä on, niin ei puhettakaan että olisi kiinnostunut enää antaa mitään erikoisempaa nautintoa. Eli vastaukseni on: olen saanut nykyiseltä parasta seksiä, en saa enää.
Toiseksi paras eli aika hyvä. Olisi parempikin jos uskoisi, mitä minä sanon, eikä luulisi tietävänsä kaikkea.
Olen todellakin. Emme ole enää estoisia nuoria ja osaamme puhua hyvin avoimesti mistä tykkäämme ja mitä haluamme toisen tekevän. Ja parasta kaikessa on se että seksi ei ole mikään suoritus jossa on alku ja loppu vaan hyvin monimuotoista koskettelua ja hauskanpitoa jonka voi keskeyttää ja jatkaa muutaman tunnin päästä.
Kyllä, nykyinen on paras :) Suhde oli välillä katkolla pari vuotta. Vaikka löysin toisen ihanan miehen, tämä entinen oli pakko ottaa takaisin, koska hän on ainoa, joka osaa koskettaa ja rakastella niin. Sitä ei voi opettaa, sen joko osaa tai ei.
En olisi jaksanut elää loppuelämääni ilman sellaista seksiä jota häneltä saan.
Kyllä, ehdottomasti. Varmaan sen takia hänet aikanaan nainkin. Parasta seksiä ikinä.
toiselta mieheltäni, kyllä! :)