Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Ruotsin Carl Philipin avioliitto LUME ?

Vierailija
15.06.2015 |

Minusta tuo Carl on niin umpihomo että tuo avioliittoo oli puhdas kulissi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Huokuivat molemminpuolista rakkautta häissään.

Vierailija
2/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ni. Tarkista nyt se dosettis; lääkkeet on ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki komeat miehet on homoja

T. Suomalainen mies

Vierailija
4/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuo on sitä oikeaa rakkautta.

Vierailija
5/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan samaa mieltä! Hän on korusuunnittelija, suunnitteli itse sormuksenkin! Oma kokemus sanoo että sillä perusteella on HOMO, ilman epäilystäkään. On opiskellutkin jotain desingiä. Ei taida heteromiehet tuolle alalle lähteä. 

Sano YKSIKIN heteromies suunnittelija?

Mutta tästä ei saa puhua. Jotenkin tuosta Bestmanista tuli heti mieeleen että he ovat joko pari prinssin kanssa tai ovat olleet! Jopa on juoruja että CarlPhilipillä on ollut suhde johonkin kuuluisaan homolaulajaan, en tiedä kuka?

Tämä selittäisi miksi valitsi puolisokseensakin tuommoisen ruman rääpäleen jolla ei ole persoonaa. Ruotsi kun on pullollaan kauniita ja hyvämaineisia nuoria tyttöjä, niin otti tällaisen! Tuo on tyypillistä kun haetaan kulissivaimoa, olen havainnut saman ilmiön monilla Hollywood julkkishomoilla jotka ovat kaapissa.

Vierailija
6/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut.Kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä että hän on rakastunnut ja meni siksi naimisiin.Kimi Räikkönenkään ei ole homo vaikka täältä olen sellaista lukennut.Kyllä ne nuo rikkaat ja tavoittelemisen arvoisetkin miehet rakastuu niin katkeraa kun se monelle tytöntyllerölle tuntuu olevankin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan