Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ruokkii epävarmuuksiani tahallaan?

Vierailija
05.02.2022 |

Mies tietää, että minua on petetty aiemmin ja tietää epävarmuudestani. Olen alkanut kiinnittää huomiota siihen, että hän ehkä jollain tavalla nauttii siitä jos tunnen epävarmuutta. Juhlissa ei laita pahakseen jos toinen nainen kiehnää kyljessä, kyseinen nainen on melko varmasti ihastunut mieheeni, mutta mies ei kuulemma ole tietoinen mistään. Vitsailee vieraista naisista joita hänellä käy kylässä kun olen poissa. Tiedän tuon olevan huumoria ja olen usein itsekin huulenheitossa mukana, mutta joku tässä on alkanut tökkiä. Kiusoittelevasti naureskelee eri tilanteissa kun huomaa minusta epävarmuuden. Sitten kuitenkin syyttää minua mustasukkaisuudesta jos yritän ottaa tunteitani puheeksi. En koskaan häntä ole epäillyt enkä syyttänyt mistään. Mutta joku tässä kaikessa on alkanut tuntua oudolta.

Tuossa oli nyt vain pari huonosti selitettyä esimerkkiä. Voiko olla olemassa miehiä jotka saavat nautintoa siitä, että saavat toista pidettyä varpaillaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mäntiltä, mikä hänessä sinua viehättää?

Vierailija
2/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa jo! Aloita tämän jälkeen seksuaaliterapia. Tarviit osaavan ammattilaisen, et miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännyys, narsismi, häikäilemättömyys ns yleiset dark triad piirteet.

Vierailija
4/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit kumppaniksesi riidankylväjän ja kiusanhengen?

Vierailija
5/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielessä ei edelleenkään ole intonaatiokysymystä.

Vierailija
6/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa epävarmuuttaan voi kätevästi peitellä alistamalla toista kahta kauheammin. Kiusaajien taktiikka.

Ala heittää huumoria uusien kämppien katselusta ja siitä kuinka pitäis ehkä käydä testaamassa taudit.

Vierailija
7/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mustasukkaisuutta ja omistuhalua eikä mitään epävarmuutta

Vierailija
8/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi narsisti, hakeudu hoitoon!

Vierailija
9/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit kumppaniksesi riidankylväjän ja kiusanhengen?

Me emme ole olleet pitkään yhdessä, olen vasta hiljalleen alkanut huomata näitä asioita ja on vaikea sanoa onko kyseessä vaan oma yliajattelu.

Ap

Vierailija
10/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulisit? Mies saa pillun kihelmöimään, siksi niitä toisia naisia ympärillä pörrää. Joita se mies myös varmasti panee

Vierailija
11/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulisit? Mies saa pillun kihelmöimään, siksi niitä toisia naisia ympärillä pörrää. Joita se mies myös varmasti panee

Tämähän se. Hitto rupesi taas jotenkin ärsyttämään tämä palsta taas. Tauon paikka palstalta.

Vierailija
12/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai sitten vain epävarmuudessasi tunnet miehen toimivan noin, kuten kuvasit.

Vierailija
13/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ihmettelette mikä näissä viehättää. Uskokaa huviksenne, tietynlaiset ihmiset on hemmetin hyviä manipuloimaan täysin fiksunkin ihmisen pään sekaisin.

Vierailija
14/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ikäiseni ihmisen on vaikea ymmärtää, mikä parisuhde on sellainen, jossa ei minkäänlaista mustasukkaisuutta, omistushalua tai epävarmuutta heräisi jos toinen sitä tahallaan ruokkisi. 

Ei sen tarvitse olla epävarmuutta omasta kelpaamisesta, ainakaan ennen kuin toinen on manipuloinut sinut niin inhottavaan jamaan että et enää ole ihan oma itsesi. Ensin se on ihan vain epävarmuutta siitä, onko nyt tullut tulkinneeksi toisen väärin perustein julmuriksi. Aika moni ihminen mieluummin lakkaa luottamasta omaan järkeensä kuin toisen hyvään tarkoitukseen, koska periaatteessahan on vain hyvän ihmisen merkki, ettei ota omia tulkintojaan liian vakavasti. Sen sijaan suhde sen perinteisessä merkityksessä on taatusti tuhoon tuomittu, jos lakkaat luottamasta toiseen.

Sitten vain sattuu aika usein niin, että toinen osapuoli on koko ajan tiennyt ihan hyvin, ettei hänestä normaalisuhteeseen ole. Joten alkaa pelaaminen kumppanin omanarvontunnon ja itseluottamuksen kustannuksella. 

Vierailija
15/28 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ex teki sitä, että haistoi allergiani ex-tyttöystäviä kohtaan. Hän ruokki sitä täysin tietoisesti ja kehtasi vielä uhriutua, kun mainitsin etten halua kuulla yksityiskohtia. Tyyppi tarinoi eksistään niin että mullekin tuli ikävä niitä.

Ja vallankäyttöähän se.

Vierailija
16/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ihmiset, jotka eivät tee teillä hyvää!

Vierailija
17/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin on olemassa ihmisiä jotka ruokkivat toisen epävarmuutta tarkoituksella. Saavat sillä tavalla itselleen tunnetta vallasta ja kontrollista.

Vierailija
18/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään vitsikästä, että joku on epävarma petetyksi tultuaan. Itse ainakin kaipaisin tuossa tilanteessa kumppanilta hienotunteisuutta. Toki täytyy itse omat traumat käsitellä, mutta hyvä kumppani tukee sitä prosessia, ei pahenna ongelmaa.

Vierailija
19/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvailema miestyyppi kuulostaa tutulta, yhdestä sellaisesta on kokemus. Ota jalat allesi. En nyt halua alkaa diagnosoimaan ketään, mutta kyllähän nuo ainakin n-piirteitä ovat. 

Vierailija
20/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ne jotkut ihmistyypit toisesta kalastelevatkin. Provosoivat ja härnäävät kunnes saavat jonkun reaktion aikaan ja voivat sitten syyttää toista tasapainottomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan