Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Desogestrel unohdus..

Vierailija
14.06.2015 |

Moikka!

Kysellään nyt täältäkin sitten elikkä te joilla on ollut minipillerit käytössä tai jokin ehkäisy tai näistä tietävät.. :D

Eli oon synnyttänyt helmikuussa ja mulle aloitettiin noi minipillerit, ja on menossa toinen laatta tästä paketista ja tästä tokasta laatasta unohtui 2 pilleriä ottaa viikko sitten la (6.7)ja su (7.7).. oltiin sitten hommissa myös samoihin aikoihin ja mulla oli jäänyt kaappiin ovulaatiotestejä joita halusin kokeilla huvikseen ja näytti maanantaina (8.7) AIKA vahvaa plussaa en tuollaista ollut aiemmin saanut koskaan.. ja näittehän pitäis estää kokonaan ovis..?? No ei siinä mitään mulla alkoi myös samoihin aikoihin sunnuntaina vuoto alkoi todella niukkana ja koveni sitten niikuin perus menkoissa ja loppui niukempana.. oon tehnyt tässä kuussa testejä ne on olleet negoja tähän mennässä onko mun mahdollista olla raskaana silti? vai onko nyt käynyt hyvä tuuri.. :o mulla  siis viime kuussa menkat alkoi 21.5 ja kesti 9 päivää nyt siis alkoi 7päivä ja tänään tais loppua aamulla tuli rusehtavaa Niukkaakin niukempaa vuotoa... ja nyt ollut puhdasta.. mitä mää teen vai teenkö mitään.. :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisteen pakkausselosteessa luultavasti on yksityiskohtaisemmat ohjeet siitä millaisissa tilanteissa/unohduksissa on aiheellista käyttää lisäehkäisyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän