Nyt av:laiset on hätätilanne! Auttakaa nopeasti!
Joku meni saunaani. Apua. Siis omakotitalossa ja meillä erikseen pihalla saunarakennus ja näin sivusilmällä ikkunasta kun joku hahmo meni sinne ja edelleen siellä. Mitä teen mieskään ei ole kotona. Anteeksi tämä huonoteksti mutta nyt tosiaan tärkeämpää tekemistä. Tarvin nyt apuja mitä teen???!!
Kommentit (61)
Nyt se naapurin pappa on ullakolla.
Onko tämä se sama kengänjälki lumessa ja muut yksin kotona ja pihalla on joku tai jäljistä näkee, että on käyty provot?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:05"]Ap puki päälle, meni naapuriin pyysi miestä apuun odotti miehen pukemista, kävelivät sinne saunalle, ihmettelivät sielä, puhuivat papalle ja selvittivät tilanteen, laittoi miehen viemään papan kotiin, jäi varmasti saunalle laittamaan oven taas normaalisti, käveli sisälle taloonsan, riisui ulkovaatteet, avasi tietokoneen, tuli av:lle ja kirjoitti pitkän viestin. Kaikkeen tähän menii aikaa 8 minuuttia??!!!
[/quote]
Miksi pitäisi erikseen pukea, nyt on kesä? Ja ehkä on mobiilissa, niin voi heti saunailta kirjoittaa. Eikä sen muistisairaan papan ksnssa mitään selvityksiä tarvita, jos on tuttu tyyppi.
Niin oon mobiilissa eikä pappaan saannut edes keskustelu yhteyttä oli hädissään ja sekaisin. Oli jo unohtanut koko sauna reissun ja joilla tavalla alkanut selkiämään.
Hauska tuo oletus, että palstalle kirjoittaakseen pitäisi istahtaa peräkammarin nurkkaan ja veivata vanhaa tietokoneenrämää 10 minuuttia käyntiin. Monella on nykyään mukana kulkeva älylaite, josta voi naputella viestin milloin tahansa hetkessä.
Oiskohan tää hätätilanne mennyt ohi jo MILTEI VUOSI SITTEN?
Muistatteko vielä tämän? Viime kesältä?
Ai ai tulee kesän kaipuu
Siis minä olen tämän ketjun ap!!! Muistan kun kirjotin tämän.
Uskokaa tai älkää.
Vierailija kirjoitti:
Siis minä olen tämän ketjun ap!!! Muistan kun kirjotin tämän.
Uskokaa tai älkää.
Niin muistat kun kirjottelit kesäiltana provoa.
vaan oliko naapurin isäntä pettynyt kun siellä saunassa olikin oikeasti joku eikä kyse ollut muunlaisesta "avuntarpeesta saunalla"
Taasko se setä on siellä saunassa?
Soittaisin poliisit hakemaan sen sieltä pois.
ja jos ap näki naapurin... ei hakenut!