Kyllä hiljainen vastarinta on paljon tehokkaampaa kuin tuo hilluminen
Alkaisi jo riittää tuo mielenosoitus.
Rokotteesta voi vapaasti kieltäytyä, ja kannattaa käyttää sitä vapautta ilman hillumista.
Kommentit (22)
Ja paras vielä kun ei vastaa puhelimeenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eihän sitä kukaan tiedä jos hiljaa itsekseen protestoi.
Miksi siitä pitäisi kenenkään tietää? Riittää kun jättää rokotteet ottamatta ja elää elämäänsä. Rokote on vapaaehtoinen Suomessa.
Minä vastustan rokotepakkoja mutta tuon mielenosoituksen tyyli ei kyllä ole minkään arvoinen.
Tuskin edustavat muuta kuin vain halua mellakoida.
On siellä varmaan joku ihan järkeväkin.
Ei se kovin vapaaehtoiselta tunnu, kun toisilta viedään jo tulojen hankinnan mahdollisuus ammatista johon ovat kouluttautuneet.
Ihan hyvä että kansa alkaa vähän näyttää että ihan kaikkea ei hyväksytä. Alkaa riittää jo perusoikeuksien polkeminen.
Ihan hyvä, ettei kaikki suomalaiset ole introvertteja.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin vapaaehtoiselta tunnu, kun toisilta viedään jo tulojen hankinnan mahdollisuus ammatista johon ovat kouluttautuneet.
Ihan hyvä että kansa alkaa vähän näyttää että ihan kaikkea ei hyväksytä. Alkaa riittää jo perusoikeuksien polkeminen.
Älkää jaksako koko ajan käsittää tahallaan (?) väärin. Rokotteesta kieltäytyvät hoitajat tms. eivät automaattisesti menetä työpaikkaansa vaan voidaan siirtää toisiin tehtäviin, jos työskentelee riskiryhmäläisten kanssa.
Minä hillun ihan hiljaa yksin. En häiritse ketään...
Minä olen ottanut kolme rokotetta mutta tein päätöksen etten käytä koronapassia mihinkään, enkä ole käyttänytkään. En halua mitään kiristysrokotuksia kenellekään, saati pakkorokotuksia.
Itse työskentelen päiväkodissa ja oli alusta asti selvää, että haluan rokotteet ottaa suojatakseni itseäni ja muita.
Muilla voi olla eri näkemys asiaan ja se on ok minulle.
Mutta miksi pitää olla rokottamaton? Älyvapaata.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi pitää olla rokottamaton? Älyvapaata.
Ei sinun ole mikään pakko ollakaan. En pakota ollenkaan ketään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vapaa tekemään oman päätöksensä. Toki sitten pitää osata ottaa se vastuu omasta päätöksestään.
Kun terveydenhoitoalalla on ollut tapana aina että pitää ottaa tietyt rokotukset tai noudattaa tiettyjä hygieniasääntöjä potilaiden turvaksi, niin kun alalle on lähtenyt opiskelemaan, siinä on jo tehnyt päätöksen, joka edellyttää että ottaa nuo rokotukset ja noudattaa noita sääntöjä. Jos niistä nyt vuosia alalla toimimisen jälkeen kieltäytyy, sitten pitää olla selkärankaa ottaa vastuu siitä, että alalla voi toimia vain rajoitetusti tai ei ollenkaan.
Mikä tuossa on epäselvää?
Nythän nämä ihmiset vaativat vapautta päättää omista rokotuksistaan, mutta yrittävät pakottaa työnantajat ja lainsäätäjät antamaan heille oikeuden rikkoa sääntöjä alalla. Eli perinteinen lapsellinen asenne: "Haluan vapaasti olla noudattamatta sääntöjä, mutta muiden pitäisi noudattaa sääntöjä minun suhteeni".
Eihän se noin mene missään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ottanut kolme rokotetta mutta tein päätöksen etten käytä koronapassia mihinkään, enkä ole käyttänytkään. En halua mitään kiristysrokotuksia kenellekään, saati pakkorokotuksia.
Itse työskentelen päiväkodissa ja oli alusta asti selvää, että haluan rokotteet ottaa suojatakseni itseäni ja muita.
Sä varmaan matkustat ulkomaillekin ilman passia, koska silloinhan se pakottaa kaikki maat luopumaan passi- ja viisumivaatimuksistaan, niinkö?
/s
Onko nää vastarannankiiskit aina niitä samoja?
Meinaan että yhdistääkö näitä rokotekriittisiä ihmisiä seuraavat asiat:
-p,,ersut
-e'u-vastaisuus
-t'rumpismi
-i'ncel ja peterson
-tiedevastaisuus, huuhaa-myönteisyys
-oikeistolaisuus
-omien v'aleuutisten pykääminen ja tuputus, ja toisten uutisten v'aleuutisiksi leimaaminen
-salaliittoteoriat
-itä-euroopan tiettyjen maiden ihailu?
Eli ollaan jatkuvasti suurella mölyllä eri mieltä, tosin ilman järkeviä ratkaisuja mihinkään ongelmaan, ja elämäntapa on olla eri mieltä kuin enemmistö ja luoda oma identiteetti sen varaan, että on toisinajattelija ja jotenkin vapaampi ja älykkäämpi ja rohkeampi kuin muut?
En itse juuri tunne rokotevastaisia, mutta on heistä oma hupinsa näin kaukaa katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
sun päätös ei vaikuta mihinkään.
hanslankari kirjoitti:
-p,,ersut
-e'u-vastaisuus
-t'rumpismi
-i'ncel ja peterson
-oikeistolaisuus
-omien v'aleuutisten pykääminen ja tuputus, ja toisten uutisten v'aleuutisiksi leimaaminen
-salaliittoteoriat
Eli ollaan jatkuvasti suurella mölyllä eri mieltä, tosin ilman järkeviä ratkaisuja mihinkään ongelmaan, ja elämäntapa on olla eri mieltä kuin enemmistö ja luoda oma identiteetti sen varaan, että on toisinajattelija ja jotenkin vapaampi ja älykkäämpi ja rohkeampi kuin muut?
En itse juuri tunne rokotevastaisia, mutta on heistä oma hupinsa näin kaukaa katsottuna.
tuon kaiken voi summata yhteen sanaan: viha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako koko ajan käsittää tahallaan (?) väärin. Rokotteesta kieltäytyvät hoitajat tms. eivät automaattisesti menetä työpaikkaansa vaan voidaan siirtää toisiin tehtäviin, jos työskentelee riskiryhmäläisten kanssa.
Älä viitsi itse. Ei ole mitään korvaavia tehtäviä.
hanslankari kirjoitti:
-p,,ersut
-e'u-vastaisuus
-t'rumpismi
-i'ncel ja peterson
-oikeistolaisuus
-salaliittoteoriat
Täytyy sanoa, että elät ihan omissa sfääreissäsi. Kannattaisi tulla pois sieltä että et syrjäydy enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vapaa tekemään oman päätöksensä. Toki sitten pitää osata ottaa se vastuu omasta päätöksestään.
Kun terveydenhoitoalalla on ollut tapana aina että pitää ottaa tietyt rokotukset tai noudattaa tiettyjä hygieniasääntöjä potilaiden turvaksi, niin kun alalle on lähtenyt opiskelemaan, siinä on jo tehnyt päätöksen, joka edellyttää että ottaa nuo rokotukset ja noudattaa noita sääntöjä. Jos niistä nyt vuosia alalla toimimisen jälkeen kieltäytyy, sitten pitää olla selkärankaa ottaa vastuu siitä, että alalla voi toimia vain rajoitetusti tai ei ollenkaan.
Mikä tuossa on epäselvää?
Nythän nämä ihmiset vaativat vapautta päättää omista rokotuksistaan, mutta yrittävät pakottaa työnantajat ja lainsäätäjät antamaan heille oikeuden rikkoa sääntöjä alalla. Eli perinteinen lapsellinen asenne: "Haluan vapaasti olla noudattamatta sääntöjä, mutta muiden pitäisi noudattaa sääntöjä minun suhteeni".
Eihän se noin mene missään.
Ihan älytöntä roskaa mitä yrität selittää. Kukaan ei ole alalle lähtiessään sitoutunut ottamaan rokotteita sillä perusteella että ei tartuta tautia potilaaseen jos ne rokotteet eivät estä sitä tartuttamista.
"Nythän nämä ihmiset vaativat vapautta päättää omista rokotuksistaan, mutta yrittävät pakottaa työnantajat ja lainsäätäjät antamaan heille oikeuden rikkoa sääntöjä alalla" Siis mitä??? Mitä helvetin sääntöjä? Oletko ihan sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi kenenkään tietää? Riittää kun jättää rokotteet ottamatta ja elää elämäänsä. Rokote on vapaaehtoinen Suomessa.
No mielestäni ei ole vapaaehtoinen jos oikeus palkkaan voidaan sen varjolla poistaa.